FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 to następca oleju FUCHS 5W30 PRO FLEX najwyższej jakości, ekstremalnie paliwooszczędny olej silnikowy zapewniający optymalny rozruch silnika w niskich temperaturach oraz wyjątkową ochronę.
Przeznaczony jest do stosowania w nowoczesnych samochodach osobowych i lekkich dostawczych pracujących z lub bez wydłużonych okresów między wymianami. Opracowany specjalnie do pojazdów marki BMW, Mercedes-Benz i Opel wyposażonych w systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę.
Opis
FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 to najwyższej jakości olej silnikowy do samochodów osobowych i
samochodów dostawczych. Dzięki połączeniu specyfikacji ACEA C2 i C3 oraz odpowiednich dopuszczeń.
Olej FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 oferuje szeroki zakres zastosowań wśród zarówno
Europejskich, jak i Azjatyckich producentów samochodów. Produkt jest szczególnie korzystny dla
nowoczesnych silników po tzw. downsizingu oraz wyposażonych w system start-stop i systemy
oczyszczania spalin takie jak katalizatory i filtry cząstek stałych.
Olej FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 pozwala na dwukrotnie większą redukcję paliwa w porównaniu do
standardowego oleju w klasie API C3 i takiej samej klasie lepkości.
Zastosowanie
FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 jest odpowiedni do pojazdów zasilanych benzyną, olejem napędowym lub
paliwami gazowymi (LPG, CNG), także z pojazdami wyposażonymi w nowoczesne systemy oczyszczania
spalin.
Także do starszych generacji silników można zastosować FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30
Ponadto może być stosowany w wielu pojazdach producentów Azjatyckich wymagających stosowania
norm API SN, ACEA C2 lub C3.
FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 może być stosowany w silnikach Diesla tylko w tedy gdy stosowane jest paliwo o niskiej
zawartości siarki. Jest mieszalny i kompatybilny z standardowymi, markowymi olejami silnikowymi.
Jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą niekorzystnie wpłynąć na parametry
użytkowe produktu.
Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30.
Korzyści
- Uniwersalne zastosowanie w silnikach benzynowych, Diesla i zasilanych gazem różnych
producentów
- Do 1,6% dodatkowej redukcji zużycia paliwa
- Bardzo dobra odporność na utlenianie
- Chroni systemy oczyszczania spalin
Specyfikacje
ACEA C2/C3
API SN
BMW LONGLIFE-04
dexos2™ (D235ABAD075)
MB-APPROVAL 229.31
MB-APPROVAL 229.51
MB-APPROVAL 229.52
VW 505 00/505 01
FIAT 9.55535-S1 / -S3
GM-LL-A-025
GM-LL-B-025
IVECO 18-1811 CLASSE SC1
Parametry techniczne
Gęstość w 15°C DIN51757....................................................0.853 g/ml
Klasa lepkości SAE J300.......................................................5W30
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C DIN 51562-1......71,8 mm2/s
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C DIN 51562-1....12,0 mm2/s
Wskaźnik lepkości DIN ISO 2909..........................................164
HTHS CEC-L-36-90...............................................................3,5 mm2/s
Temperatura płynięcia DIN ISO 3016....................................-42oC
Popiół siarczanowy ASTM D874.............................................0,7%
Produkt barwiony DIN 10965.................................................nie
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu