Filtry (7 products)

Producent:

Cena:

45,00 zł - 345,00 zł

Lepkość:

Specyfikacja:

Zgodność:

Baza:

Pojemność:

Forum zmienolej.pl

Opinie klientów

arrow_back
arrow_forward

Blog

arrow_back
arrow_forward

10W50

Znaleziono 9 produktów

Kafelki
Kafelki-2
Lista
Lista-2
Katalog
49,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 1L
49,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 1L
Millers Oils 10W50 ZFS to wysokiej jakości olej syntetyczny do motocyklowych silników czterosuwowych. 
49,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 1L
Millers Oils 10W50 ZFS to wysokiej jakości olej syntetyczny do motocyklowych silników czterosuwowych. 
49,00 złCena
Olej do motocykla  AMSOIL 10W50 Synthetic Dirt Bike Oil 0.946L
Olej do motocykla  AMSOIL 10W50 Synthetic Dirt Bike Oil 0.946L
Amsoil 10W50 Synthetic Dirt Bike Oil to olej syntetyczny 10W50 do motocykli crossowych olej zaprojektowany z myślą o motocyklu i kierowcy.
54,00 złCena
Olej do motocykla  AMSOIL 10W50 Synthetic Dirt Bike Oil 0.946L
Amsoil 10W50 Synthetic Dirt Bike Oil to olej syntetyczny 10W50 do motocykli crossowych olej zaprojektowany z myślą o motocyklu i kierowcy.
54,00 złCena
59,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 1L
59,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 1L
Olej silnikowy Millers EE Performance 10W50 to ultra-nowoczesny olej syntetyczny klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) tzw. nano cząsteczek oraz estrów syntetycznych typu FULL SAPS czyli pełno popiołowy.
59,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 1L
Olej silnikowy Millers EE Performance 10W50 to ultra-nowoczesny olej syntetyczny klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) tzw. nano cząsteczek oraz estrów syntetycznych typu FULL SAPS czyli pełno popiołowy.
59,00 złCena
68,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 1L
68,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 1L
Millers Oils CFS 10W40 NANODRIVE to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Jest to ulepszony następca poprzedniego oleju CFS motorsport.
68,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 1L
Millers Oils CFS 10W40 NANODRIVE to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Jest to ulepszony następca poprzedniego oleju CFS motorsport.
68,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 1L
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 1L
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
83,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 1L
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
83,00 złCena
160,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 4L
160,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 4L
Millers Oils 10W50 ZFS to wysokiej jakości olej syntetyczny do motocyklowych silników czterosuwowych. 
160,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils 10W50 ZFS 4L
Millers Oils 10W50 ZFS to wysokiej jakości olej syntetyczny do motocyklowych silników czterosuwowych. 
160,00 złCena
268,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 5L
268,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 5L
Olej silnikowy Millers EE Performance 10W50 to ultra-nowoczesny olej syntetyczny klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) tzw. nano cząsteczek oraz estrów syntetycznych typu FULL SAPS czyli pełno popiołowy.
268,00 złCena
Olej syntetyczny Millers EE Performance 10W50 5L
Olej silnikowy Millers EE Performance 10W50 to ultra-nowoczesny olej syntetyczny klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) tzw. nano cząsteczek oraz estrów syntetycznych typu FULL SAPS czyli pełno popiołowy.
268,00 złCena
277,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 5L
277,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 5L
Millers Oils CFS 10W40 NANODRIVE to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Jest to ulepszony następca poprzedniego oleju CFS motorsport.
277,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils CFS 10W50 NANODRIVE 5L
Millers Oils CFS 10W40 NANODRIVE to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Jest to ulepszony następca poprzedniego oleju CFS motorsport.
277,00 złCena
343,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 5L
343,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 5L
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
343,00 złCena
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ 5L
Olej silnikowy Millers Oils Motorsport CFS 10W50 NT+ to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction.
343,00 złCena

Olej silnikowy 10W50 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów również wyczynowych i sportowych. Olej 10W50 idealnie nadaje się do ograniczania zużycia silnika, ponieważ zapobiega powstawaniu szlamu i osadu, które gromadzą się w miarę eksploatacji silnika. Skuteczny system dodatków uszlachetniających dla ograniczenia tworzącego się szlamu i osadów przyczynia się do wolniejszego zużycia silnika. Olej silnikowy 10W50 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.

Właściwości oleju silnikowego 10W50 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -25 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -30 st.C
Lepkość kinematyczna  w temperaturze 100 st.C min. 4,1 mm2/s do 16,3 - 21,9 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.