Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy Premium SAE 10W30, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla starszych samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek, Zawiera ZDDP (cynk/fosfor).
Olej półsyntetyczny Millers Oils Classic Pistoneeze 10W30 został stworzony do zastosowania głównie w silnikach samochodów klasycznych, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które wymagają oleju o lepkości 10W30, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla wielu klasycznych samochodów, głównie wyprodukowanych w USA.
Właściwości
Silnikowy olej Millers Oils Classic Pistoneeze 10W30 to idealne rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju (pomaga wysoka lepkość) oraz z wyciekami, sprawiając, że jest to jeden z najlepszych olejów silnikowych dla pojazdów klasycznych. Ten półsyntetyczny olej został stworzony z pomocą nowoczesnej technologii, która pozwoliła zagwarantować, że ten wielosezonowy olej silnikowy spełnia zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje natomiast zaawansowany technologicznie zestaw dodatków oraz lepkość „z epoki” zapewniają optymalne właściwości smarne. W składzie oleju znajdują się również estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju.
Millers Oils Classic Pistoneeze 10W30 to najlepszy wybór, dla posiadaczy pojazdu starszego, którzy chcą zagwarantować silnikowi doskonałą ochronę, zabezpieczając przed tarciem i zużyciem oraz zapewniając doskonałe właściwości smarne.
Specyfikacje
API SL/CF
ACEA A3/B4
MB 229.1
Parametry techniczne
SAE klasa lepkości.............................................10W30
Ciężar właściwy przy 15oC..................................0,871
Lepkość kinematyczna przy 100oC........................10,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40oC..........................61,2 cSt
Indeks lepkości...................................................154
Temperatura krzepnięcia.......................................<-42oC
Temperatura zapłonu............................................>206oC
Lepkość na zimno.................................................4,000 cP
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu