Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Ravenol w Polsce.
Olej silnikowy RAVENOL ECS 0W20 USVO to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto®
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Ravenol w Polsce.
Wszystkie produkty Ravenol sprzedawane przez nasz sklep pochodzą tylko z oficjalnej autoryzowanej sieci sprzedaży.
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju.
Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Utrzymuje silnik w czystości i zapewnia jego wysoką sprawność.
Posiada doskonałe parametry dla rozruchu na zimno. HTHS min. 2,6 mPa * s. Dzięki nowej formule RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W20 zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju przez utlenianie lub koksowanie.
Pozwala na wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z instrukcjami producenta. Stosowany jako uniwersalny i paliwooszczędny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych w których zalecany jest olej tego rodzaju.
Właściwości:
· po rozruchu błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika
· wysoka oszczędność paliwa FE (Fuel Economy ) dzięki doskonałym olejom bazowym oraz dodatkom
· zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, laków, nagarem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
· niska skłonność do parowania, tym samym mniejsze zużycie oleju.
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych we wszystkich temperaturach
· stabilny olej silnikowy bez utleniania NOx
· dobra stabilność starzenia potwierdzona przez Hot Tube Test
· dobre pochłanianie sadzy i dyspersja
· neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających
Specyfikacje:
API SN (RC),
ILSAC GF-5,
ACEA C5,
Licencja: API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
MB-aprobata 229.71,
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
Ford WSS-M2C947-A,
GM dexos1® (pierwszej generacji),
GM 6094 M, Chrysler MS-6395,
Mitsubishi,
MAZDA,
Suzuki,
Toyota,
Honda/Acura HTO-06,
Subaru,
Nissan,
Lexus,
Infiniti,
Cadillac,
Chevrolet,
Buick
Parametry techniczne: Badanie zgodnie z
Kolor brązowy
Gęstość przy 20 st.C kg/m3 839 EN ISO 12185
Lepkość przy 40st.C mm2/s 44,31 DIN 51 562
Lepkość przy 100st.C mm2/s 8,08 DIN 51 562
Temperatura krzepnięcia st.C -58 DIN ISO 3016
Index lepkości VI 158 DIN ISO 2909
Lepkość strukturalna CCS przy -35 st.C mPa*s 4960 ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa
MRV przy -40 st.C mPa*s 12,340 ASTM D4684
Temperatura zapłonu (COC) st.C 234 DIN ISO 2592
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 9,5 DIN ISO 3771
Test Noack (odparowanie) % 8,1 ASTM D5800 / b
Zawartość popiołów % masy 0,95 DIN 51 575
Uwagi:
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
Brak recenzji do tego produktu