Olej silnikowy Millers Oils XF Premium LSPI 5W30 to wyjątkowy olej klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 5w30 i normy DEXOS 1 gen.2
Olej silnikowy Millers Oils XF Premium LSPI 5W30 to wyjątkowy olej klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 5w30 i normy DEXOS 1 gen.2
Millers Oils XF Premium LSPI 5W30 zastępuje popularny produkt Millers Oils XF Longlife LSPI 5W30 ale jest jego
rozwinięciem technologicznym.
Olej silnikowy klasy premium do silników benzynowych, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT
(Dynamic Fluid Technology), do silników wymagających oleju o lepkości 5w30, chroniącego przed zjawiskiem
LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch
rozrządu przed zużyciem.
Idealny do samochodów Opel / Vauxhall oraz producentów azjatyckich, w tym Lexus, Nissan, Suzuki, Toyota.
Korzyści zastosowania technologii (Dynamic Fluid Technology)
• Olej silnikowy MillersOils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży.
• Olej silnikowy MillersOils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworów.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższych okresów pomiędzy wymianami.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową, natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
• Olej silnikowy MillersOils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV), jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV)
Specyfikacje
API SP
API SP – RC, API RC
API SN PLUS RC
API SN PLUS, SN
GM dexos 1 gen 2
ILSAC GF-6A
ILSAC GF-5
ILSAC GF-4
Chrysler MS-6395
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C-961-A1
Ford WSS-M2C-946-B1
Ford WSS-M2C-946-A
Ford WSS-M2C-929-A
GM dexos 1 gen 1
GM 60694M, GM 4718M,
marki azjatyckie.
Parametry techniczne:
Ciężar właściwy przy 15 st.C, g/ml..............0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 st.C...........10,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 st.C.............62 cSt
Indeks lepkości.........................................164
Temperatura krzepnięcia............................-42 st.C
Temperatura zapłonu..................................225 st.C
TBN...........................................................8 mg KOH / g
HTHS.........................................................2,9 mPa s
Olej jest wytwarzany tylko w jednym miejscu co gwarantuje najwyższą jakość i powtarzalność produkcji Millers Oils Limited, Brighouse, West Yorkshire, HD6 3DP
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu