Olej silnikowy Liqui Moly 5W30 Molygen o niskim tarciu oparty na technologii syntetycznej. Z innowacyjną technologią ochrony przed zużyciem MFC i niezwykle wysoką rezerwa mocy dla maksymalnej wydajności.
Dobra zdolność do zawieszania i czyszczenia brudu zapewnia optymalna czystość silnika. To prowadzi do oszczędności paliwa i zapewnia niezawodne działanie, jak również maksymalna żywotność filtra cząstek stałych (DPF) i silnika. Przekracza wymagania testowe znanych producentów pojazdów
Zalety:
- sprawne działanie silnika
- doskonała ochrona przed zużyciem
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- wysoka odporność na ścinanie
- zapewnia długą żywotność silnika
- zmniejsza zużycie paliwa
- doskonała czystość silnika
- szybkie dostarczanie oleju w niskich temperaturach
- optymalna stabilność do starzenia
- optymalne ciśnienie oleju we wszystkich warunkach pracy
- szczególnie nadaje się do pojazdów z silnikiem diesla i filtrem cząstek stałych
- przetestowane pod kątem turbosprężarek i katalizatorów
- można mieszać ze wszystkimi dostępnymi w handlu olejami silnikowymi
Normy:
ACEA C2
ACEA C3
API SN
BMW Longlife-04
GM dexos2
Hyundai
Kia
MB 229.31
MB 229.51
MB 229.52
Dane Techniczne:
Gęstość w 15 st.C...............0,855 g / cm³ DIN 51757
Lepkość w 40 st.C..................72,2 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100 st.C.................... 12,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35 st.C (MRV) ...........<60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -30 st.C (CCS)...................<= 6600 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości.........................165 DIN ISO 2909
HTHS w 150 st.C> =................. 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia............. -39 st.C DIN ISO 2909
Utrata parowania (Noack)................. 9,4% CEC-L-40-A-93
Temperatura zapłonu.................... 236 st.C DIN ISO 2592
Ogólna liczba zasad................................. 7,6 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy ................................<= 0,8% DIN 51575
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu