
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do silnikówwysokoprężnych Mercedes-Benz oraz innych silników wysokoprężnych spełniających normy Euro IV i V wyposażonych w technologię DPF i/lub katalizator trójdrożny
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz oraz innych silników wysokoprężnych spełniających normy Euro IV i V wyposażonych w technologię DPF i/lub katalizator trójdrożny.
Odpowiedni do silników CDI z układem EGR i DPF oraz do długich interwałów wymiany oleju,sięgających nawet do 30 000 km.
Zapewnia doskonałą ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach.
Odpowiedni do silników wysokoprężnych spełniających normę Euro IV i Euro V.
Odpowiedni do samochodów z ekologicznymi układami wydechowymi, np. EGR i TWC.
Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW. Z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax wymagających oleju silnikowego API CJ-4.
Aprobaty
SAE 5W-40
API SM, SN/CF
ACEA C3-10
Przeznaczony do użytku w silnikach, do których zalecany jest olej klasy ACEA A3/B4-04*
BMW LL-04
Ford WSS-M2C917-A
Aprobata MB 229,51
Porsche A-40
Renault RN0700, RN0710
Zatwierdzony zgodnie z normą VW 502.00 / 505.00 / 505.01
Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik
9.55535.S2.
Zatwierdzony stosownie do normy GM Dexos 2 GB2E0310103
*Z wyjątkiem silników wysokoprężnych napędzanych paliwem o zawartości siarki powyżej 0,5%.
SynPower Xtreme MST C3
Klasa lepkości SAE 5W-40
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC.ASTM D-445........14.1
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC.ASTM D-445..........83.9
Wskaźnik lepkościASTM D-2270........................................171
Lepkość, mPa.s –30ºC.ASTM D-5293.............................<6600
TBN, mg KOH/gASTM D-2896.........................................7.5
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950.......................-39
Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052......................0.851
Temperatura zapłonu, ºC.ASTM D-92..............................240
Poprzez zastosowanie technologii syntetycznych olejów bazowych, olej silnikowy SynPower Xtreme MST C3 5W-40 zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Odpowiedni do długich interwałów wymiany oleju, zgodnie ze specyfikacjami Mercedes-Benz i BMW.
Zwiększona oszczędność paliwa w porównaniu z olejem referencyjnym.
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu