
Amsoil Synthetic Synchromesh Transmission Fluid to najwyższej klasy olej przekładniowy zaprojektowany do najbardziej
wymagajacych skrzyń manualnych gdzie nie wymagany jest olej z wysoką zawartością dodatków extreme pressure (EP).
Olej został stworzony w celu maksymalnej ochrony przekładni "syncromesh" - przekładni manulanych.
Synthetic Synchromesh Transmission Fluid chroni przekładnie i łożyska w ekstremalnych temperaturach.
Produkt Synthetic Synchromesh Transmission Fluid przewyższa konwencjonalne oleje i zapewnia niespotykaną
wydajność i ochronę w zakresie od -40 st.C do 149 st.C !
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid maksymalizuje efektywność całej skrzyni manualnej , niebywale
chroni całą mechanikę skrzyni, utrzymuje ją w czystości, chroni przed utlenianiem, oksydacją, tworzeniem sludge, szlamów i
wysokotemperaturowych osadów.
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid w przeciwieństwie do olejów konwencjonalnych i mineralnych
zapobiega degradacji lepkości oleju w wyniku działania sił ścinających.
Utrzymuje stabilny i trwały film olejowy, który wybitnie chroni wszystkie części mechaniczne przed zużyciem.
Chroni przed korozją oraz chroni wszystkie elementy gumowe oraz elamestrowe wydłużając tym samym ich trwałość.
Jest kompatybilny z wszelkimi elementami wykonanymi z brązu oraz mosiądzu.
Idealny do jednostek takich jak Honda, Chrysler, General Motors i innych.
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid przewyższa jakościowo fabryczne oleje i płyny stosowane w wielu
jednostkach na fabryczny montaż i serwis.
Cechy eksploatacyjne:
• Zmniejsza tarcie, temperaturę i zużycie
• Doskonała stabilność przy wysokich temperaturach
• Odporność na ciepło, utlenianie, gromadzenie kwasów i laków
• Poprawia sprawność przekładni na "zimno"
Zastosowanie
AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid ma zastosowanie w samochodach osobowych, lekkich ciężarówkach i
wszedzie tam gdzie wymagana jest najwyższa ochrona i sprawność przekładni zsynchronizowanych.
Zastosowanie ma m.in w takich aplikacjach:
New Venture NV T350, NV 1500, NV 2550, NV 3500, NV 3550, NV 5600, and Tremec T4, T5, T18, T56, T176, TKO500,
TKO600, TR 3450 and TR 3550. Zastępuje MTF-94 dla Land Rover, MG, i Mini Cooper.
Zastępuje Honda Genuine MTF fluid for manual transaxles i Texaco MTX fluid.
Nie używać w silnikach, przekładniach hipoidalnych w mostach , limited-slip lub aplikacji z mokrymi sprzęgłami.
Specyfikacje
• GM 9985648
• GM 9986105
• GM 9985535
• Chrysler MS-9224
• Chrysler MS-9417
Numer częsci:
• GM 12345349 oraz 12345577
• GM 12377916
• GM 1052931
• Chrysler 4874464
• Chrysler 4874465
Trwałość i wymiana :
Zaleca się wymianę do 80 000 km lub do 150 000km jeśli taki interwiał określono w instrukcji obsługi.
Parametry techniczne
Synthetic Synchromesh Transmission Fluid 5W-30 (MTF)
|
|
Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D 445) |
9.7
|
Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D 445) |
48.3
|
Viscosity Index |
190
|
Flash Point, °C (°F) (ASTM D 92) 150°C Min. |
218 (424)
|
Pour Point, °C (°F) (ASTM D 97) |
-46 (-51)
|
Four-Ball Wear Test Para 1 (75°C, 1200 rpm, 40kg, 1hr.) Scar, mm (ASTM D 4172) |
0.40
|
Brookfield Viscosity @ -40°C (ASTM D 2983) |
39,050
|
Foam Stability (ASTM D 892) (20/50/20) Max. |
0/0/0
|
Copper Corrosion 3 hr, 121°C (ASTM D 130) |
1A
|
Brak recenzji do tego produktu