
Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube
Przeznaczony do stosowania w przekładniach, dla których producent określił klasę lepkości oleju standardowego jako SAE 80W90.
Posiada polepszone właściwości płynięcia na zimno, wysoki wskaźnik lepkości i odporność na wysokie temperatury.
Bogaty w wysokiej jakości dodatki uszlachetniające, znacznie przekraczające minimalne wymagania dla tej klasy oleju.
Zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem i długą żywotność urządzeń.
OPIS PRODUKTU
Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube to produkt wielofunkcyjny przewyższający wymagania norm dla produktów o lepkości określonych normą SAE 80W90.
Stworzony na bazie bezwoskowych olejów syntetycznych i wysokiej jakości dodatków, jest odporny na rozkład termiczny.
Jego naturalnie wysoki wskaźnik lepkości i stabilne właściwości poprawiają wytrzymałość i utrzymanie filmu olejowego.
Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W-90 zapobiega nadmiernemu zużyciu części, jest odporny na ciepło i doskonale chroni przekładnie.
Dłużej zachowuje swoje właściwości niż konwencjonalne oleje i wydłuża żywotność podzespołów.
Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube oferuje :
• zapewnia wysoką ochronę przekładni i łożysk pracujących pod dużym obciążeniem
• dłużej zachowuje swoje właściwości przedłużając żywotność podzespołów
• pozwala obniżyć koszty utrzymania
• jest kompatybilny z konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami przekładniowymi
• jest wielofunkcyjny
Zastosowanie
Syntetyczny olej przekładniowy AMSOIL 80W90 Synthetic Gear Lube jest zalecany do stosowania w różnorodnych warunkach, w tym przy wysokich prędkościach, przeciążeniach, niskich prędkościach a wysokich momentach obrotowych.
Zalecany jest do stosowania we wszelkich typach lekkiego i ciężkiego sprzętu, w pojazdach dostawczych i przemysłowych wymagających użycia oleju spełniającego normę SAE 80W90 EP.
AMSOIL 80W90 zastępuje wszystkie konwencjonalne oleje przekładniowe, przewyższając wymagania konwencjonalnych olejów przeznaczonych do stosowania w przednich i tylnych mechanizmach różnicowych, skrzyniach rozdzielczych, skrzyniach zintegrowanych z mechanizmem różnicowym, skrzyniach manualnych, łożyskach wymagających smarowania olejowego, oraz przekładniach kierowniczych, w których wymagane jest stosowanie środka smarnego, spełniającego następujące normy:
• API GL-5 i MT-1
• MIL PRF-2105E-
• Dana SHAES 234 (dawniej Eaton PS-037) przy przebiegu 250 000 mil
• Mack GO-J
• Arvin / Meritor 0-76D plus specyfikacje dla olejów do przekładni hipoidalnych wszystkich producentów krajowych i zagranicznych, takich jak: GM, Ford i Daimler Chrysler.
• Może być stosowany w tylnych mostach, gdzie zaleca się przeprowadzenie serwisu olejowego API GL-4.
W przypadku mechanizmów różnicowych należy stosować terminy wymiany oleju wskazane w instrukcji obsługi lub przez producenta sprzętu oryginalnego (OEM) w celu ustalenia okresów obsługowych, NORMALNY lub SKRÓCONY.
OKRES NORMALNY |
OKRES SKRÓCONY |
|
Samochody osobowe, SUV-y, lekkie ciężarówki |
Wymiana po 100 000 mil lub zgodnie z instrukcją obsługi |
Wymiana po 50 000 mil lub zgodnie z instrukcją obsługi |
Cieżkie ciągniki siodłowe |
Należy przestrzegać terminów wymiany oleju wskazanych przez producenta (zgodnie z przebiegiem lub czasem pracy) dla oleju syntetycznego, maks. 500,000 mil lub 3 lata, w zależności co nastąpi pierwsze. |
|
Samochody ciężarowe/ Dostawcze |
Należy przestrzegać terminów wymiany oleju wskazanych przez producenta (zgodnie z przebiegiem lub czasem pracy) dla oleju syntetycznego, maks. 120,000 mil lub 3 lata, w zależności co nastąpi pierwsze. |
|
Ciężki sprzęt terenowy |
Należy przestrzegać terminów wymiany oleju wskazanych przez producenta (zgodnie z przebiegiem lub czasem pracy) dla oleju syntetycznego, maks. 100,000 mil lub 3 lata, w zależności co nastąpi pierwsze. |
W innych przekładniach niż mechanizmy różnicowe należy stosować terminy wymiany oleju wskazane w instrukcji obsługi lub przez producenta sprzętu oryginalnego (OEM) w celu ustalenia okresów obsługowych: normalny lub skrócony. W przypadku braku wskazań, można dwukrotnie wydłużyć okres eksploatacji w stosunku do konwencjonalnego oleju.
Uwaga: Nie należy wydłużać okresów wymiany w przypadku niebezpieczeństwa zanieczyszczenia wodą. W takich przypadkach należy dokonywać częstych kontroli przekładni.
Oleje przekładniowe powinny być wymieniane częściej gdy pojazdy eksploatowane są w warunkach dużego zapylenia lub zanieczyszczeń, chyba że system przekładni jest właściwie
Parametry techniczne:
Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D445)..........................15.5
Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D445)............................120.2
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270)..............................................135
Lepkość Brookfield, cP (ASTM D2983) .......................................46,200@-26°C
Punkt zapłonu°C (°F) (ASTM D92).............................................208 (406)
Pour Point, °C (°F) (ASTM D97)................................................-42 (-44)
Copper Strip Corrosion Test (ASTM D130)@ 121°C (250°F) / 3hr...1B
Foam Stability (ASTM D892)..................................................0/0, 0/0, 0/0
Brak recenzji do tego produktu