
RAVENOL DXG 5W30 USVO Dexos 1 gen.2 to unikalny oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekko bieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO i sprawdzonej technologii CleanSynto do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Dzięki technologii USVO osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Właściwości:
· nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2
· specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika
· zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI)
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach
· najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka
· bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie
· bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika
· bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach
· bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem
· wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją
· wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej
· może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Normy:
API SP (RC), ILSAC GF-6A
GM dexos1™ Gen 2,
Chrysler MS-6395, MS-13340;
Fiat 9.55535-CR1;
Ford WSS-M2C946-A/-B1,
Honda/Acura HTO-06
Właściwości
Kolor...........................................................................................................brązowy
Gęstość przy 20 st.C kg/m3...........................................................................846,0
Lepkość przy 40 st.C mm2/s..........................................................................63,3
Lepkość przy 100 st.C mm2/s........................................................................10,7
Wskaźnik lepkości..........................................................................................160
Lepkość strukturalna CCS przy -30 st.C mPa/s................................................3990
Pompowalność niskotemperaturowa (MRV) przy -35 st.C mPа/s....................11.800
Temperatura płynięcia st.C..............................................................................-57
Test Noack (odparowalność) %.......................................................................6,0
Temperatura zapłonu st.C................................................................................256
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g....................................................8,3
Popiół siarczanowy %......................................................................................0,77
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 st.C mPа/s............................................3,1
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu