
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Właściwości
- dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części,
- wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy, dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika,
- niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach,
- wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
- niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku, całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Specyfikacje:
ACEA 2007
A3/B4
API SL/CF
PEUGEOT CITROEN Benzyna i Diesel
PSA B71 2294 / B 71 2300
VOLKSWAGEN 501.01 / 505.00
MB 229.1
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu