XF Premium Engine Oil C5 0w20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy MID SAPS najnowszej generacji 2021r. do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Jest to najnowszy produkt 2021r. , któy nie zastępuje żadnego produktu marki Millers Oils z poprzednich linii.
Najnowszy olej syntetyczny XF Premium Engine Oil C5 0w20 to wynik wielu badań i wykorzystania najnowszych rozwiązań w tym unikalnej technologii DFT (Dynamic Fluid Technology)
Korzyści zastosowania technologii (Dynamic Fluid Technology)
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższych okresów pomiędzy wymianami.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową, natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT zapewnia doskonałą ochronę przed LSPI (wolny zapłon wstępny) oraz najwyższą dbałość o turbosprężarkę, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy.
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV), jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
Zastosowanie:
XF Premium Engine Oil C5 0w20 to olej silnikowy klasy super premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący najnowsze technologie do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20, obejmujący szeroki zakres zastosowania w samochodach producentów europejskich i azjatyckich.
Specyfikacje:
ACEA C5
API SN PLUS RC, SN PLUS, SN
BMW Longlife-17 FE+ (zatwierdzony przez OEM)
ILSAC GF-5
MB 229.71
Opel/Vauxhall OV0401547* (zatwierdzony przez OEM)
* odpowiedni do zastosowania w GM dexos 2 i dexos D
Przeznaczenie:
API SN
BMW Longlife-14 FE+
Chrysler MS-12145
Fiat 9.55535-GSX, Fiat 9.55535-DXS
Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C952-A1
Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Jaguar Land Rover STJLR.03.5006
Volvo VCC RBS0-2AE
Azjatyckie marki
Parametry techniczne:
Ciężar właściwy przy 15°C, g/ml: 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100°C, cSt.: 7,8
Temperatura zapłonu,°C: >200
Wszystkie oleje silnikowe i oleje przekładniowe Millers Oils produkowane są tylko w jednej fabryce w Wielkiej Brytanii w Bridghouse, West Yorkshire. Aby sprawdzić legalność każdego opakowania wystarczy odczytać numer BATCH , który znajduje się na każdym opakowaniu i sprawdzić u producenta lub Polskiego dystrybutora.
Nasza firma jest certyfikowanym sprzedawcą produktów Millers Oils na terenie Polski.
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu