
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe i wysokoprężne, wolnossące i turbodoładowane, z wtryskiem bezpośrednim, pośrednim oraz gaźnikowe.
Zastosowanie
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe i wysokoprężne, wolnossące i turbodoładowane, z wtryskiem bezpośrednim, pośrednim oraz gaźnikowe.
Odpowiedni do silników przygotowanych pod kątem wyścigów, w szerokim zakresie obrotów i temperatur, pracujących w szerokim zakresie obrotów na minutę i temperaturze.
PARAMETRY
NORMY dla sportów motorowych.
Klasa lepkości SAE 15W50 oleju MOTUL 300V, minimalizuje wewnętrzne tarcie elementów silnika, z celu zapewnienia maksymalnej mocy.
TECHNOLOGIA ESTER Core ®
Od kilku dekad MOTUL opracowuje oleje silnikowe o wysokich parametrach na bazie estrów syntetycznych.Stosując estry syntetyczne zamiast innych jakościowych baz syntetycznych i łącząc je z innowacyjnymi dodatkami, MOTUL stworzył idealną kombinację.
Zastosowanie zaawansowanej technologii ESTER Core® pozwala na osiągnięcie maksymalnej mocy silnika zachowując jego niezawodność i zapewniając wysoką ochronę elementów przed zużyciem.
ZALECENIA
Zastosowanie oleju silnikowego o klasie lepkości SAE 15W50 możliwe jest w silniku o specjalnej konstrukcji. Dla zapewnienia optymalnych parametrów, należy unikać mieszania z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
WŁAŚCIWOŚCI
Klasa lepkości SAE J 300 SAE 15W-50
Gęstość w temperaturze 20°C (68°F) ASTM D1298.................. 0.868
Lepkość w temperaturze 40°C (104°F) ASTM D445 .................122.9 mm²/s
Lepkość w temperaturze100°C (212°F) ASTM D445 .................18.1 mm²/s
Lepkość HTHS w temperaturze 150°C (302°F) ASTM D4741...... 5.3 mPa.s
Wskaźnik lepkości ASTM D2270................................ 164
Temperatura krzepnięcia ASTM D97......................... -39°C / -38,2°F
Temperatura zapłonu ASTM D92 ................................238°C / 460,4°F
TBN ASTM D2896 ......................................................8.25 mg KOH/g
Brak recenzji do tego produktu