Millers Oils XF Premium ECO 5W30 to ultra-nowoczesny olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) typu FULL SAPS do silników wymagających oleju 5W30 głównie Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Millers Oils XF Premium ECO 5W30 to ultra-nowoczesny olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) typu FULL SAPS do silników wymagających oleju o lepkości 5W30 głównie Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Olej silnikowy Millers Oils XF Premium ECO 5W30 zastępuje produkt Millers Oils XF Longlife ECO 5W30 i jest jego rozwinięciem technologicznym.
Olej silnikowy Millers Oils XF Premium to najnowszy produkt z 2021r. typu FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Korzyści zastosowania technologii (Dynamic Fluid Technology)
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższych okresów pomiędzy wymianami.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową, natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT zapewnia doskonałą ochronę przed LSPI (wolny zapłon wstępny) oraz najwyższą dbałość o turbosprężarkę, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy.
• Olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV), jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
Specyfikacje / klasa jakości:
ACEA A5/B5
ACEA A1/B1
API SL, CF
Ford WSS-M2C-913-D (potwierdzenie OEM)
Ford WSS-M2C-913-C
Ford WSS-M2C-913-B
Ford WSS-M2C-913-A
Jaguar Land Rover STJLR 03.5003
(potwierdzenie OEM).
Fiat 9.55535-G1
ILSAC GF-4
Renault N 0700
Volvo VCC 95200377
Dacia
marki azjatyckie
Parametry techniczne
Ciężar właściwy przy 15 st.C, g/ml..............0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 st.C...........10,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 st.C.............55,5 cSt
Indeks lepkości..........................................175
Temperatura krzepnięcia.............................-45 st.C
Temperatura zapłonu...................................215 st.C
TBN...........................................................10 mg KOH / g
HTHS.........................................................3,0 mPa s
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu