
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Zastosowania
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaję się do pojazdów spełniających normę Euro IV, czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP)
Specyfikacje:
ACEA C2
ACEA A1/B1, A5/B5
API SM,CF
HONDA , ILSAC GF-3
Fiat 9.55535-S1
MAZDA, Peugeot, Citroen (PSA) B71 2290
RENAULT RN 0700
Parametry techniczne
Klasa lepkości ..........................5W30
Lepkość w 40 st.C .....................60.5 mm2/s
Lepkość w 100 st.C ...................10.3 mm2/s
Indeks lepkości ........................159
Temperatura płynięcia ...............-39 st.C
TBN ..........................................7.0mg KOH/g
Popioły siarczanowe....................0.8% g/100g
HTHS.........................................2.9
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu