AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil zapewnia doskonałe osiągi i maksymalną ochronę w samochodach wyścigowych o bardzo wysokich osiągach, wysokoobrotowych silnikach i wszędzie tam gdzie oczekuje się w sporcie najlepszej możliwej ochrony silnika i najwyższej jakości oleju.
AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil został zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą ochronę i wydajność przy wysokich obrotach i wysokich temperaturach występujących w silnikach wyścigowych.
Jego wytrzymała formuła, przetestowana i zatwierdzona przez mistrzowskie zespoły wyścigowe, została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną moc jednocześnie zapewniając wysoką ochronę silnika.
AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil zapewnia prostą ochronę w formule wieloskładnikowej.
AMSOIL jest liderem w dziedzinie syntetycznych olejów samochodowych, wyprodukował w 1972 roku pierwszy na świecie syntetyczny olej silnikowy z certyfikatem API.
Zaufaj bogatemu doświadczeniu AMSOIL The First in Synthetics, aby jak najlepiej ochronić Twój silnik.
Redukcja zużycia silnika
Trwała formuła syntetycznego olej silnikowego AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil jest odporna na utratę lepkości spowodowaną ścinaniem mechanicznym w celu utrzymania silnej warstwy ochronnej oleju.
Olej zawiera specjalną formułę dodatków sportowych wzmocnioną cynkiem i fosforem oraz dodatki przeciwzużyciowe, które zapewniają dodatkową ochronę przed zacieraniem i zużyciem w ekstremalnych warunkach na torze wyścigowym i w rajdach.
Zwiększona moc
AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil został opracowany przy użyciu opatentowanej formuły modyfikatora tarcia, aby zredukować energię traconą na tarcie.
- Zapewnia maksymalną moc i niższą temperaturę silnika, co wpływa na poprawę czasu okrążenia i dłuższą żywotność części.
- Stworzony specjalnie z myślą o silnikach wyścigowych i o podwyższonej mocy
- Trwała formuła odporna na utratę lepkości
- Opatentowany modyfikator tarcia zwiększa moc i moment obrotowy
- Specjalna formuła dodatków przeciwzużyciowych w celu dodatkowej ochrony
- Doskonałe osiągi w każdej temperaturze.
AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil zapewnia maksymalną ochronę w ekstremalnych temperaturach. Jego niska temperatura płynięcia zapewnia doskonałą ochronę przy rozruchu i mniejszy opór, gdy olej nie osiągnie stabilnej temperatury roboczej.
Przy podwyższonej temperaturze pracy utrzymuje doskonałą wytrzymałość warstwy ochronnej oleju. Stabilny termicznie syntetyczny skład chemiczny AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil jest odporny na działanie wysokiej temperatury typowej dla silników wyścigowych, zapewniając niezawodną ochronę przez cały czas trwania wyścigu.
Dostępność na rynku
Wiele koncernów naftowych produkuje specjalistyczne oleje do samochodów wyścigowych dla elitarnych grup i nie oferuje ich na rynku dla ogółu społeczeństwa. Przykładowo, kilku popularnych producentów olejów produkuje oleje wyczynowe oferowane tylko zespołom NASCAR. Syntetyczny olej wyścigowy DOMINATOR Synthetic Racing Oil jest już sformułowany do wysokiego poziomu wydajności. Zapewnia maksymalne osiągi i niezrównaną ochronę wszystkim zawodnikom, niezależnie od ich poziomu zaawansowania.
Ten sam DOMINATOR Synthetic Racing Oil, który jest używany w silnikach zawodników sponsorowanych przez AMSOIL, w tym Scotta Douglasa i Brada Lovella, jest dostępny dla każdego.
DOMINATOR Synthetic Racing Oil jest kompatybilny z benzyną etylizowaną i benzyną bezołowiową, olejem napędowym, alkoholem, nitrometanem i podtlenkiem azotu.
Zastosowanie:
Syntetyczny olej wyścigowy AMSOIL 15W50 Dominator Racing Oil ma zastosowanie w krajowych i zagranicznych silnikach wyścigowych o bardzo wysokich osiągach, w których zaleca się stosowanie oleju o lepkości SAE 50, w tym (nie tylko):
Najnowsze modele wyścigowe
Najnowsze modele rajdowe
Zmodyfikowany duży blok silnika
Enduro
Rajdowe
Sprint
Truck-pull
Aluminiowy blok silnika
Marine
Wyścigowe Diesel
Parametry techniczne
Lepkość kinematyczna @ 100˚C,cSt(ASTM D445)..................18
Lepkość kinematyczna @ 40˚C,cSt (ASTM D445)...................126,3
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270)...........................................158
Lepkość CCS cP (˚C ASTM D5293).........................................6587 (-20)
Temperatura płynięcia ˚C (ASTM D97)....................................-38
Temperatura zapłonu ˚C (ASTM D92).....................................238
Punkt dymienia ˚C (ASTM D92)..............................................250
4-kulowy test na ścieralność (ASTM D4172 @ 40 kg, 150˚C, 1800 rpm, 1 hr), Scar, mm..............................................0,38
Całkowita liczba zasadowa TBN................................................8
Lepkość HTHS w 150˚C 1.4 x 106s-1, cP ASTM D5481...........5,7
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu