Amsoil 10W40 Synthetic Dirt Bike Oil to olej syntetyczny 10W40 do motocykli crossowych olej zaprojektowany z myślą o motocyklu i kierowcy.
Zaprojektowany, aby zapewnić najwyższe parametry, pożądane zarówno przez kierowców motocykli na i poza trasami rajdowymi, w tym pewne czucie sprzęgła.
Owo pewne czucie sprzęgła to rezultat „stałości tarcia”, więc bez względu na to, w uczestniczysz w wyścigu czy jeździsz w terenie, będziesz miał pewność, że twoje sprzęgło nigdy cię nie zawiedzie.
Unikatowa chemiczna formuła AMSOIL zapewnia doskonałą niezawodność silnika i bezawaryjną pracę w najcięższych warunkach.
AMSOIL INC., lider w produkcji syntetycznych olejów przeznaczonych dla motocykli, koncentruje się na polepszaniu właściwości smarnych swoich produktów, tak, aby kierowcy mogli skupić się na doskonaleniu swoich umiejętności na i poza trasą.
Nic dziwnego, że AMSOIL jest oficjalnym olejem w zawodach Monster Energy Supercross, AMSOIL Arenacross, AMSOIL GNCC i krajowych AMA Amateur Nationals.
Gwarantuje pewne czucie sprzęgła
Doskonałe właściwości stałego tarcia dzięki zastosowaniu AMSOIL Synthetic Bike Oil przyczyniają się do zminimalizowania poślizgu sprzęgła, opadania i drgań, dając kierowcy pewność czucia sprzęgła przy ruszaniu i omijaniu przeszkód w terenie. W surowym symulowanym teście startu, syntetyczny olej AMSOIL do motocykli crossowych zapewniał stałe czucie sprzęgła przez 32 kolejne symulowane starty wyścigowe, podczas gdy wiodący na rynku olej OEM wykazał zmienną pracę dźwigni sprzęgła i słabe wyczucie sprzęgła po 16 startach. Tarcze sprzęgła smarowane syntetycznym olejem AMSOIL pozostały czyste i w dobrym stanie ogólnym, natomiast tarcze smarowane olejem OEM wykazywały odbarwienia i zużycie. Doskonałe parametry syntetycznego oleju AMSOIL dają kierowcom pewność, że ich motocykle zawsze będą sprawować się jednakowo, bez względu na warunki.
Chroni przed zużyciem
Syntetyczny olej AMSOIL do motocykli crossowych jest odporny na wysokie prędkości obrotowe, wysoką temperaturę i siły ścinające. Jego syntetyczna baza olejowa zapobiega utracie lepkości i zapewnia warstwę ochronną chroniącą przed zużyciem przekładni, łożysk i tłoków. Jego dodatki przeciw zużyciowe zapewniają dodatkową ochronę, sprzyjając wydłużeniu trwałości komponentów i pozwalając kierowcom na maksymalne wykorzystanie możliwości swoich motocykli.
RACING IS RESEARCH™ (Wyścigi to laboratorium)
AMSOIL Synthetic Oil Dirt Bike przeszedł intensywne testy na torze w motocyklach profesjonalnych kierowców sponsorowanych przez AMSOIL w zespołach GEICO/AMSOIL/Honda Factory Connection i Team Babbitt's. Opinie kierowców wyścigowych i testy laboratoryjne pozwoliły AMSOIL na ostateczne dopracowanie
syntetycznego oleju AMSOIL do motocykli crossowych, tak aby sprzyjał on najleprzej ochronie przed zużyciem i zapewniał stałe czucie sprzęgła – najbardziej pożądane przez zawodników.
ZASTOSOWANIE
Syntetyczny olej 10W40 Dirt Bike: zalecany do Honda®, Yamaha®, Kawasaki®, Suzuki®, Husqvarna® i innych motocykli crossowych, wykorzystujących olej 10W40. Zalecany do stosowania w motocyklach z oddzielną miską olejową, takich jak-Honda CRF, oraz wielu dwusuwowych motocyklach crossowych. JASO MA, API SG, SJ, SH, SL.
WYMIANA
Syntetyczny olej 10W40 Dirt Bike należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
Parametry techniczne
PARAMETRY TECHNICZNE |
|
SAE 10W40 Dirt Bike (DB40) |
|
Lepkość kinematyczna w 100 ° C, cSt (ASTM D445) | 14.2 |
Lepkość kinematyczna w 40 ° C, cSt (ASTM D445) | 93.5 |
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270) | 156 |
Temperatura zapłonu ° C (° F) (ASTM D92) | 246 (475) |
Temperatura palenia ° C (° F) (ASTM D92) | 254 (489) |
Temperatura płynięcia ° C (° F) (ASTM D97) | -44 (-47) |
Lotność NOACK, % utrata masy (g/100g) (ASTM D5800) | 4.0 |
Wysoka temperatura /wysoka lepkość dynamiczna w 150°C, 1.0 X 106 s-1), cP (ASTM D5481) | 4.1 |
Brak recenzji do tego produktu