Motul 10W40 7100 4T dostępny w sklepie zmienolej.pl stosowany jest do motocykli o wysokich osiągach, sportowych, szosowych, turystycznych, terenowych, enduro, a także trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone w układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego.
Motul 10W40 7100 4T dostępny w sklepie zmienolej.pl stosowany jest do motocykli o wysokich osiągach, sportowych, szosowych, turystycznych, terenowych, enduro, a także trialowe wyposażone w 4-suwowe silniki o zintegrowanej skrzyni biegów lub bez niej, mokrym lub suchym sprzęgle, spełniające wymagania EURO 2 lub EURO 3 wyposażone w układy obróbki spalin: reaktory katalityczne, systemy powietrza wtórnego.
Polecany do wybranych silników SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI wymagających oleju o klasie lepkości SAE 10W-40.
Znajduje również zastosowanie w motocyklach ulicznych pozbawionych reaktorów katalitycznych, takich jak skutery, quady, pojazdy terenowe itp.
SPECYFIKACJE
API SN / SM / SL / SJ / SH / SG
JASO MA2 o numerze N° M033MOT117
Zalety technologii olejów estrowych
-Estry o niskim współczynniku oporu minimalizują wewnętrzne straty tarcia pozwalając podnieść parametry silnika
-Kompozycja estrów z dodatkami przeciw zużyciowymi podnosi odporność na ścinanie zapewniając ochronę przekładni i wysoką trwałość
WŁAŚCIWOŚCI
Kolor Wizualnie Czerwony
Klasa lepkości SAE J 300 10W-40
Gęstość w temperaturze 20 °C ASTM D1298 ...........0.859
Lepkość w temperaturze 40 °C ASTM D445............. 88,8 mm²/s
Lepkość w temperaturze 100 °C ASTM D445 ...........13,5 mm²/s
Wskaźnik lepkości ASTM D2270 .............................154
Temperatura płynięcia ASTM D97 ..........................-33 °C
Temperatura zapłonu ASTM D92 ............................236 °C
TBN ASTM D2896 ................................................ 8,4 mg KOH/g
Brak recenzji do tego produktu