
AMSOIL Formula 4-Stroke 10W-40 Synthetic Scooter Oil to doskonała ochrona silników, przekładni oraz skrzyni biegów skuterów
Syntetyczny olej silnikowy AMSOIL Formula 4-Stroke 10W-40 Synthetic Scooter Oil opracowano specjalnie z myślą o spełnieniu szczególnych wymagań używanych współcześnie zaawansowanych technicznie silników skuterów chłodzonych powietrzem lub cieczą.
Ten olej do skutera oferuje znakomitą ochronę przed zużyciem oraz redukcję tarcia, zapewniając tym samym dłuższą żywotność oraz niższe temperatury pracy.
Jego wyjątkowa odporność na ścinanie gwarantuje utrzymanie lepkości oraz pozwala uzyskać dodatkową ochronę przekładni i skrzyni biegów.
Z kolei formuła pozbawiona modyfikatorów tarcia zapewnia kompatybilność ze sprzęgłami mokrymi, a także płynne działanie sprzęgła.
Specjalny pakiet dodatków antykorozyjnych zapewnia długotrwałą ochronę w okresach bezczynności oraz garażowania.
Odporność na ścinanie
W wysokoobrotowych silnikach stosowanych w skuterach dochodzi do zwiększonego ścinania, które sprawia, że konwencjonalne środki smarne tracą swoją lepkość oraz zdolność do ograniczania zużycia, co skutkuje krótszą żywotnością silnika.
Syntetyczna formuła oleju Formula 4-Stroke Synthetic Scooter Oil skutecznie przeciwdziała ścinaniu, zachowując lepkość w celu utrzymania doskonałej ochrony przed zużyciem i zapewnienia wydłużonej żywotności silnika.
Stabilność termiczna
Temperatury pracy silników w skuterach wahają się znacznie, zwłaszcza w przypadku silników chłodzonych powietrzem.
Olej Formula 4-Stroke Synthetic Scooter Oil jest odporny na rozpad w podwyższonych temperaturach.
Utrzymuje swoją lepkość dla maksymalnego ograniczenia zużycia.
Kompatybilność z przekładniami i skrzyniami biegów
W wielu skuterach silnik oraz przekładnia i/lub skrzynia biegów korzystają z tego samego zbiornika oleju.
Olej Formula 4-Stroke Synthetic Scooter Oil jest odporny na rozrzedzenie wynikające z aktywności mechanicznej, zapewniając doskonałą ochronę przekładni oraz skrzyni biegów.
Kompatybilność ze sprzęgłami mokrymi
W pewnych skuterach stosowane są sprzęgła cierne wykorzystywane do łączenia i odłączania silnika od układu przeniesienia napędu.
W takich przypadkach sprzęgło jest zanurzone w tym samym oleju, który jest wykorzystywany przez silnik i przekładnię.
Olej Formula 4-Stroke Synthetic Scooter Oil nie zawiera modyfikatorów tarcia i jest kompatybilny ze sprzęgłami mokrymi, zapewniając ich płynne działanie oraz wydłużając żywotność sprzęgła.
Właściwości antykorozyjne
W przypadku skuterów często występują okresy, w których nie są one eksploatowane lub są garażowane przez dłuższy okres, co powoduje, iż są one narażone na wewnętrzną korozję.
Olej Formula 4-Stroke Synthetic Scooter Oil zawiera pakiet specjalnych dodatków antykorozyjnych przeznaczonych do zapewnienia długotrwałej ochrony w trakcie okresów bezczynności oraz garażowania.
API SG, SL/CF
JASO MA/MA2
ISO-L-EMA2
Formula 4-Stroke® 10W-40 Synthetic Scooter Oil (ASO) |
|
Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445) |
14.8 |
Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445) |
98.9 |
Viscosity Index (ASTM D-2270) |
156 |
Pour Point °C (°F) (ASTM D-97) |
-38 (-36) |
Flash Point °C (°F) (ASTM D-92) |
230 (446) |
Fire Point °C (°F) (ASTM D-92) |
250 (482) |
Four Ball Wear Test |
0.40 |
Noack Volatility, % weight loss (g/100g) (ASTM D-5800)
|
5.8 |
High |
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu