Fuchs Titan Unimax Plus MC 10W40 to doskonały olej silnikowy o bardzo wysokiej ilości dodatków uszlachetnających, który dedykowany jest do właściwie
każdego silnika benzynowego, diesla , silnika zasilanego LPG.
Świetnie sprawdza się w agregatach, maszynach budowlanych, rolniczych
Olej silnikowy Fuchs Unimax Plus sprawdzi się tam gdzie inne oleje są przepalane, szybko tracą swoje parametry, zbyt mocno się grzeją.
Olej Fuchs Unimax Plus jest idealnym rozwiązaniem dla kazdego kto chce zunifikować do swoich samochodów jeden wspólny olej silnikowy
Świetnie sprawdza się w agregatach, maszynach budowlanych, rolniczych
Olej silnikowy Fuchs Unimax Plus sprawdzi się tam gdzie inne oleje są przepalane, szybko tracą swoje parametry, zbyt mocno się grzeją.
W profesjonalnym zastosowaniu najważniejsze są osiągi, ekonomika oraz niezawodność. Na bazie technologii MC, Firma Fuchs opracowała środek smarny, który potwierdził swoją jakość niezawodność w wielu różnych zastosowaniach, również w najtrudniejszych warunkach pracy. Fuchs Unimax Plus MC 10W40 to olej silnikowy opracowany w sposób bezkompromisowy specjalnie do floty mieszanej, eksploatowanej profesjonalnie.
Ten olej może być stosowany w pojazdach ciężarowych, maszynach budowlanych, samochodach dostawczych i osobowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla.
Korzyści
Unimax Plus MC 10W40 jest najlepszym, bezkompromisowym rozwiązaniem dla użytkowników eksploatujących wiele typów pojazdów (umożliwia optymalizację stosowanych w przedsiębiorstwie olejów silnikowych oraz pozwala na minimalizację stanów magazynowych) oraz pozwala na pozwala na optymalizację przebiegów pomiędzy wymianami. Zapewnia szybką cyrkulację w układzie smarowania, nawet w niskich temperaturach otoczenia i jednocześnie skuteczną ochronę silnika w wysokich temperaturach pracy. Ogranicza zużycie paliwa, zwiększa osiągi silnika, ułatwia obsługę serwisową - w praktyce można oczekiwać zmniejszenia zużycia paliwa o ok. 2,7%.
Specyfikacje
ACEA E7/B3/A3
API CH-4
DEUTZ DQC II-10
MAN M 3275-1
MB-APPROVAL 228.3/235.27; MB 229.1
MTU DDC TYPE 2
RENAULT RD/RD-2
VOITH-RETARDER “A”
VOLVO VDS-2
ALLISON C-4
CUMMINS CES 20071/2/6/7
MACK EO-M PLUS
Parametry techniczne
Gęstość w 15oC..........................................................0,874 g/ml
Temperatura zapłonu, CoC............................................229oC
Temperatura płynięcia.................................................-27oC
Lepkość kinematyczna w 40oC......................................96,2 mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100oC....................................14,6 mm2/s
Wskaźnik lepkości........................................................158
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu