RAVENOL SSO 0W30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO i sprawdzonej technologii CleanSynto do silników benzynowych i Diesla
RAVENOL SSO 0W30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO i sprawdzonej technologii CleanSynto do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Dzięki technologii USVO osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Gwarantuje doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i ubytkiem oleju przez utlenianie lub koksowanie. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję zanieczyszczeń, czym przyczynia się do ochrony środowiska.
· uniwersalne zastosowanie we wszystkich silnikach benzynowych i Diesla
· szybki obieg oleju, również w temperaturach poniżej -30 st.C
· niska skłonność do parowania, co obniża zużycie oleju.
· zabezpiecza przed gromadzeniem się osadów, koksowaniem i korozją, również w niekorzystnych warunkach użytkowania
· działanie popychaczy hydraulicznych zagwarantowane we wszystkich temperaturach
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· mieszalność ze wszystkimi olejami silnikowymi dostępnymi na rynku, nie wymaga przepłukiwania
Kolor..................................................................................żółtobrązowy
Gęstość przy 20 st.C kg/m3.....................................................843,0
Lepkość przy 40 st.C mm2/s....................................................68,6
Lepkość przy 100 st.C mm2/s..................................................12,0
Wskaźnik lepkości ..................................................................173
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 st.C mPа/s.....................3,57
Lepkość strukturalna CCS przy -35 st.C mPa/s.........................5580
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -40 st.C mPa/s....17.400
Temperatura zapłonu (COC) st.C................................................236
Temperatura płynięcia st.C........................................................-60
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g ................................10,5
Test Noack (odparowalność) %...................................................7,7
Zawartość popiołów %...............................................................1,1
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu