
Technologia USVO pozwala zachować bardzo wysoką stabilność lepkości oleju. Nie jest obarczona wadami polimerowych preparatów polepszających lepkości, a jednocześnie ma ich wszystkie zalety. Olej lepiej chroni silnik, zwiększa i zachowuje jego wydajność, optymalizuje jego czystość, a także rzadziej wymaga wymiany. Technologia USVO gwarantuje brak strat lepkości w całym okresie między wymianami oleju, a także wyróżnia się doskonałą stabilnością oksydacyjną. Jednocześnie umożliwia szybszy dopływ i wcześniejsze smarowanie części ruchomych silnika, zmniejszając ich zużycie cierne, narastanie zanieczyszczeń i ogranicza spadek wydajności. Do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych ma wysoki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Opracowany dla silników spełniających normy EURO VI, EURO V i Euro IV. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
Właściwości:
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· MID SAPS - zredukowany popiół siarczanowy, fosfor i siarka
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością
· doskonała charakterystyka rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25 st.C
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne
Specyfikacje:
ACEA C3,
API SN
VW 504 00 / 507 00,
MB 229.51, MB 229.31
Porsche C30
Fiat 9.55535-S1,
Audi/VW G 052 195 M2,
G 052 195 M4,
G 052 195 M6,
BMW 83 21 0 398 507,
BMW/Mini 83 21 0 398 508,
Audi Motorsport V31 748 026,
Chrysler MS-11106,
MB 000 989 89 01 10,
BMW Longlife-04
Parametry techniczne:
Kolor ................................................................................................................żółtobrązowy
Gęstość przy 20 st.C kg/m³......................................................................................853
Lepkość przy 40 st.C mm2/s ...................................................................................69,7
Lepkość przy 100 st.C mm2/s................................................................................. 12,1
Wskaźnik lepkości ..................................................................................................172
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 st.C mPа*s...................................................3,7
Lepkość strukturalna CCS przy -30 st.C mPa*s ......................................................4740
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -35 st.C mPa*s................................13,200
Temperatura płynięcia st.C .......................................................................................-60
Temperatura zapłonu (COC) st.C ..............................................................................238
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g .............................................................7,1
Test Noack (odparowalność) % .................................................................................7,2
Popiół siarczanowy % ................................................................................................0,7
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu