
MOTUL 0W20 HYBRID w w pełni syntetyczny olej silnikowy, paliwooszczędny dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych
MOTUL 0W20 HYBRID to w pełni syntetyczny olej silnikowy, paliwooszczędny dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych
MOTUL 0W20 HYBRID to w pełni syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do pojazdów hybrydowych (H.E.V.) i hybrydowych typu Plug-in (P.H.E.V) wyposażonych w najnowsze silniki benzynowe, z turbodoładowaniem lub wolnossące, z wtryskiem bezpośrednim lub pośrednim, wymagających oleju klasy SAE 0W20, o niskim współczynniku tarcia i bardzo niskiej lepkości HTHS (wysokotemperaturowej) (≥ 2,6 mPa. s).
Odpowiedni również dla pojazdów elektrycznych z zasilaniem akumulatorowym (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy stosowany jako Range Extender.
Odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju o klasie lepkości SAE 0W20 lub oleju „Fuel Economy” (paliwooszczędnego) w klasie lepkości 20: Normy API SN, API SN-RC i/lub ILSAC GF-5.
Kompatybilny z układami katalitycznymi.
Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi lub zaleceniami producenta
Specyfikaje:
API SERVICES SN-RC
ILSAC GF-5
HONDA hybrydowe silniki benzynowe
NISSAN hybrydowe silniki benzynowe
TOYOTA hybrydowe silniki benzynowe
Standard API SN jest w pełni kompatybilny wstecznie z wymaganiami API SM oraz wszystkimi wcześniejszymi standardami API.
Środki smarne z normą API SN zapewniają doskonałą odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadzaniem się osadów, lepszą czystość silnika, lepszą ochronę przed zużyciem i lepsze osiągi w niskich temperaturach przez cały okres eksploatacji oleju.
Oznaczenie „RC - Resource Conserving” oprócz klasy jakościowej API „Sx" odnosi się w szczególności do typów środków smarnych „Energy Saver” do silników benzynowych. Jest to gwarancja oszczędności paliwa podczas stosowania we flotach pojazdów.
W oparciu o specyfikację API SN, standard ILSAC GF-5 jest jeszcze bardziej rygorystyczny, zwłaszcza jeśli chodzi o kryteria oszczędności energii. Podwyższone zostały wymagania dotyczące niskiej lepkości „Fuel Economy” środka smarnego, ale również wydłużone okresy między wymianami, czyste tłoki/pierścienie, kompatybilność uszczelnień i zmniejszona zawartość fosforu w celu zapewnienia kompatybilności z systemami obróbki końcowej.
Specyfikacja ILSAC GF-5 zapewnia doskonałą ochronę silnika podczas stosowania benzyny zawierającej do 85% etanolu (E85).
Ten ekstremalnie niski stopień lepkości SAE 0W20 pozwala na niezwykłą oszczędność paliwa. Gwarantuje to doskonały zimny rozruch i pracę silnika w niskich temperaturach, niskie zużycie oleju przy jednoczesnym zachowaniu czystości silnika oraz trwałości oleju.
MOTUL 0W20 HYBRID został specjalnie opracowany, aby zaspokoić specyficzne potrzeby pojazdów hybrydowych z napędem elektrycznym, takich jak HEV, PHEV i BEV z Range Extender, gdzie podczas różnych faz pracy pojazdu hybrydowego dochodzi do wielokrotnych nieoczekiwanych zatrzymań i rozruchów silnika benzynowego. Ten szczególny tryb pracy silnika spalinowego w pojeździe hybrydowym generuje bardzo specyficzne ograniczenia dla środka smarnego, a MOTUL 0W20 HYBRID w pełni spełnia wszystkie te wymagania.
Przyjazny dla środowiska naturalnego, ten rodzaj oleju pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa, a tym samym redukcję emisji gazów cieplarnianych (CO2).
MOTUL 0W20 HYBRID zapewnia bezkonkurencyjną jakość na podstawie wszystkich kluczowych kryteriów i wymagań w porównaniu z API SN i ILSAC GF-5:
Parametry techniczne:
Lepkość | SAE J 300 | 0W20 |
Gęstość w 20°C (68°F) | ASTM D1298 | 0.846 |
Lepkość w 40°C (104°F) | ASTM D445 | 45.4 mm²/s |
Lepkość w 100°C (212°F) | ASTM D445 | 8.5 mm²/s |
Lepkość HTHS w 150°C (302°F) | ASTM D4741 | 2.6 mPa.s |
Wskaźnik lepkości | ASTM D2270 | 168 |
Temperatura krzepnięcia | ASTM D97 | -36°C / -33°F |
Temperatura zapłonu | ASTM D92 | 230°C / 446°F |
Popiół siarczanowy | ASTM D874 | 0.89% wagi |
Całkowita liczba zasadowa | ASTM D2896 | 8.5 mg KOH/g |
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu