Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L
  • Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L

Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L

Recenzja(0)
146,00 zł Brutto
MOTUL 0W20 HYBRID 4L
Obecnie brak na stanie

MOTUL 0W20 HYBRID w w pełni syntetyczny olej silnikowy, paliwooszczędny dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych

Produkt niedostępny

MOTUL 0W20 HYBRID to w pełni syntetyczny olej silnikowy, paliwooszczędny dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych

MOTUL 0W20 HYBRID to w pełni syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do pojazdów hybrydowych (H.E.V.) i hybrydowych typu Plug-in (P.H.E.V) wyposażonych w najnowsze silniki benzynowe, z turbodoładowaniem lub wolnossące, z wtryskiem bezpośrednim lub pośrednim, wymagających oleju klasy SAE 0W20, o niskim współczynniku tarcia i bardzo niskiej lepkości HTHS (wysokotemperaturowej) (≥ 2,6 mPa. s).


Odpowiedni również dla pojazdów elektrycznych z zasilaniem akumulatorowym (B.E.V) wyposażonych w termiczny silnik benzynowy stosowany jako Range Extender.

Odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju o klasie lepkości SAE 0W20 lub oleju „Fuel Economy” (paliwooszczędnego) w klasie lepkości 20: Normy API SN, API SN-RC i/lub ILSAC GF-5.
Kompatybilny z układami katalitycznymi.
Ten rodzaj oleju może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi lub zaleceniami producenta

Specyfikaje:


API SERVICES SN-RC
ILSAC GF-5
HONDA hybrydowe silniki benzynowe
NISSAN hybrydowe silniki benzynowe
TOYOTA hybrydowe silniki benzynowe

Standard API SN jest w pełni kompatybilny wstecznie z wymaganiami API SM oraz wszystkimi wcześniejszymi standardami API.

Środki smarne z normą API SN zapewniają doskonałą odporność na utlenianie, lepszą ochronę przed osadzaniem się osadów, lepszą czystość silnika, lepszą ochronę przed zużyciem i lepsze osiągi w niskich temperaturach przez cały okres eksploatacji oleju.


Oznaczenie „RC - Resource Conserving” oprócz klasy jakościowej API „Sx" odnosi się w szczególności do typów środków smarnych „Energy Saver” do silników benzynowych. Jest to gwarancja oszczędności paliwa podczas stosowania we flotach pojazdów.


W oparciu o specyfikację API SN, standard ILSAC GF-5 jest jeszcze bardziej rygorystyczny, zwłaszcza jeśli chodzi o kryteria oszczędności energii. Podwyższone zostały wymagania dotyczące niskiej lepkości „Fuel Economy” środka smarnego, ale również wydłużone okresy między wymianami, czyste tłoki/pierścienie, kompatybilność uszczelnień i zmniejszona zawartość fosforu w celu zapewnienia kompatybilności z systemami obróbki końcowej.

Specyfikacja ILSAC GF-5 zapewnia doskonałą ochronę silnika podczas stosowania benzyny zawierającej do 85% etanolu (E85).
Ten ekstremalnie niski stopień lepkości SAE 0W20 pozwala na niezwykłą oszczędność paliwa. Gwarantuje to doskonały zimny rozruch i pracę silnika w niskich temperaturach, niskie zużycie oleju przy jednoczesnym zachowaniu czystości silnika oraz trwałości oleju.


MOTUL 0W20 HYBRID został specjalnie opracowany, aby zaspokoić specyficzne potrzeby pojazdów hybrydowych z napędem elektrycznym, takich jak HEV, PHEV i BEV z Range Extender, gdzie podczas różnych faz pracy pojazdu hybrydowego dochodzi do wielokrotnych nieoczekiwanych zatrzymań i rozruchów silnika benzynowego. Ten szczególny tryb pracy silnika spalinowego w pojeździe hybrydowym generuje bardzo specyficzne ograniczenia dla środka smarnego, a MOTUL 0W20 HYBRID w pełni spełnia wszystkie te wymagania.

Przyjazny dla środowiska naturalnego, ten rodzaj oleju pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa, a tym samym redukcję emisji gazów cieplarnianych (CO2).


MOTUL 0W20 HYBRID zapewnia bezkonkurencyjną jakość na podstawie wszystkich kluczowych kryteriów i wymagań w porównaniu z API SN i ILSAC GF-5: 

Parametry techniczne:

Lepkość

SAE J 300

0W20

Gęstość w 20°C (68°F)

ASTM D1298

0.846

Lepkość w 40°C (104°F)

ASTM D445

45.4 mm²/s

Lepkość w 100°C (212°F)

ASTM D445

8.5 mm²/s

Lepkość HTHS w 150°C (302°F)

ASTM D4741

2.6 mPa.s

Wskaźnik lepkości

ASTM D2270

168

Temperatura krzepnięcia

ASTM D97

-36°C / -33°F

Temperatura zapłonu

ASTM D92

230°C / 446°F

Popiół siarczanowy

ASTM D874

0.89% wagi

Całkowita liczba zasadowa

ASTM D2896

8.5 mg KOH/g

Motul
MOTUL 0W20 HYBRID 4L

Cechy produktu:

Pojemność
4L
Zgodność
Benzyna
Lepkość
0W20
Specyfikacja
ILSAC GF-5
Baza
Syntetyczna

Brak recenzji do tego produktu

Napisz recenzję
Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L

Może ci się również spodobać

16 innych produktów z tej kategorii:

arrow_back
arrow_forward
Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L

Olej silnikowy MOTUL 0W20 HYBRID 4L

146,00 zł Brutto