Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników cs
  • Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników cs
  • Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników cs

Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników

Recenzja(0)
68,00 zł Brutto
CS
Towar w magazynie - wysyłka natychmiast
Ilość :
Produkt dostępny w magazynie

Ceramizacja to nowa technologia, która pozwala zregenerować silniki, skrzynie biegów, mosty i inne urządzenia w których występuje tarcie metalu o metal. Warstwa ceramiczna powstaje dzięki połączeniu i dyfuzji cząsteczek Ceramizera® z cząsteczkami metalu przemieszczającymi się w oleju.

Dosyć niezwykłym wydaje się brak konieczności demontażu urządzenia.
Proces regeneracji części oraz tworzenia warstwy ceramicznej odbywa się automatycznie, już po 200 km od momentu dodania preparatu do oleju można zauważyć korzyści.

Korzyści z zastosowania preparatu
Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km .
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) dla porównania mikrotwardość       stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm     Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).  Chroni środowisko naturalne.
Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.

INSTRUKCJA:

Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
Wyłączyć silnik.
Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
Zakręcić korek wlewu oleju.
Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo - można podzielić odcinek na etapy), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km/h.
Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 5 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 5 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 25 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

ZASADY STOSOWANIA W SILNIKACH SPALINOWYCH:

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem        bezpośrednim typu commonrail, pompami     sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera.
Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki Ceramizera®, w stosunku do ilości określonej w tabeli.

Zabezpieczenie silnika przed zużyciem, zabezpieczenie silnika przed tarciem

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:
Ilość oleju w silniku w litrach -->             2-8 l     9-16 l     17-24 l     25-33 l
Przy przebiegu: 5-50 tys. km            1/2 doz.     1 doz.     2 doz.     3 doz.
Przy przebiegu: 50-300 tys. km            1 doz.     2 doz.     3 doz.     4 doz.
Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km     2 doz.     3 doz.     4 doz.     5 doz.

 


UWAGI:

W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem Ceramizera® wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
Dozowniki/ strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO:

Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer® nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
Chronić przed dziećmi.

BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach zamieszczonych na www.ceramizer.pl.

SKUTECZNOŚĆ:

Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa pozostaje skuteczna i trwała na około

70 000 km przebiegu lub 1200 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer® do silnika.

Ceramizer
CS

Brak recenzji do tego produktu

Napisz recenzję
Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników

Często kupowane z:

arrow_back
arrow_forward

16 innych produktów z tej kategorii:

arrow_back
arrow_forward
Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników cs

Dodatek do oleju Ceramizer do regeneracji silników

68,00 zł Brutto