
Olej przekładniowy Millers 75W85 EE PERFORMANCE wykorzystuje technologię NANODRIVE czyli popularne w gamie Millersa nanocząsteczki (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony i osiągów.
Po prostu otrzymują Państwo najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem skrzyni biegów, przekładni głównej, dyferencjałów.
• niższe straty mocy w układzie napędowym dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE, syntetycznym olejom bazowym oraz estrom
• wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
• olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
• maksymalna wydajność i zminimalizowane zużycie paliwa osiągnięte dzięki niskiej lepkości oraz technologii niskiego tarcia NANODRIVE
• syntetyczne oleje bazowe, estry oraz technologia NANODRIVE zapewniają wyjątkową ochronę podzespołów
• został opracowany został opracowany także z myślą o stosowaniu w samochodach hybrydowych (HEV), i hybrydowych plug-in (PHEV)
• może być stosowany w szerokiej gamie pojazdów, także w najnowszych skrzyniach biegów
API GL-4, GL-5
Fiat Chrysler Automobiles Inc. Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Ferrari, Fiat, Jeep,
Lancia, Maserati (pre-2021), 9.55550-MX3
Ford P/N 8U7J-7J106-AA
General Motors (Inc. Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Opel, Saturn, Vauxhall (pre-2017),
GM 1940182, B 040 2071
Mercedes-Benz MB 235.7
Suzuki P/N 99000-22B65-045
BOT 402
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml................0,874
Lepkość kinematyczna przy 100st..c..........12,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40st.C............88,2 cSt
Temperatura zapłonu:…..........................>200 st.C
Brak recenzji do tego produktu