
Olej silnikowy specjalnie opracowany z myślą o najnowszych samochodach z silnikami benzynowymi, zaprojektowany tak, aby zapewnić niskie tarcie, o bardzo niskiej lepkości HTHS (≥ 2,6 mPa.s), obniżonej „średniej wartości SAPS" i zawartości popiołów siarczanowanych (≤ 0,8%), fosforu (0,07 ≤ x ≤ 0,09%) i siarki (≤ 0,3%).
Przyjazny dla katalizatorów.
Oleje te mogą nie być nieodpowiednie dla niektórych silników. W przypadku wątpliwości, sprawdź instrukcję obsługi samochodu.
NORMY API SM / CF
ZALECENIA HONDA: europejskie silniki benzynowe
MAZDA: silniki benzynowe
SUBARU SOHC silniki z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy
API SM STANDARD jest w pełni kompatybilny z wymaganiami wcześniejszej normy API SL i wszystkimi poprzednimi normami API
Środki smarne API SM zapewniają doskonałą odporność na utlenianie, lepszą ochronę przeciw odkładaniu się osadów, większą czystość silnika, zabezpieczenie przed zużyciem i lepsze parametry w niskiej temperaturze podczas całego okresu stosowania oleju.
Olej o klasie lepkości SAE 0W20 minimalizuje tarcie hydrodynamiczne oleju, umożliwia oszczędność paliwa, zwłaszcza, gdy olej jest zimny.
Poprawia przepływ oleju podczas rozruchu, zapewnia szybsze narastanie ciśnienia, szybsze nabieranie obrotów i osiągnięcie właściwej temperatury pracy.
Przyjazny dla środowiska, pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa, a tym samym minimalizację uwalniania gazów cieplarnianych (CO2).
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i własnymi potrzebami.
Może być mieszany z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu