
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem Millers Oils w Polsce
Trucksynth LE to znakomity syntetyczny LOW SAPS do silników Diesel. Jego zaawansowana technologia zapewnia minimalne zużycie paliwa w najnowszej generacji silnikach spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem Millers Oils w Polsce.
Wszystkie produkty Millers Oils sprzedawane przez nasz sklep pochodzą tylko z oficjalnej autoryzowanej sieci sprzedaży.
Trucksynth LE to znakomity syntetyczny LOW SAPS do silników Diesel. Jego zaawansowana technologia zapewnia minimalne zużycie paliwa w najnowszej generacji silnikach spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
STOSOWANIE:
Trucksynth LE jest polecany do użytku w mocnych silnikach Diesel. Spełnia najnowszą normę MB 228.51 oraz specyfikacje ACEA E6, E7, E9 (2010), które wymagane są do silników spełniających normę emisji spalin Euro IV oraz Euro V.
KORZYŚCI:
Maksymalnie wydłużone okresy pomiędzy wymianami oleju
w pełni syntetyczna formulacja LOW SAPS oleju Trucksynth LE zapewnia znakomitą ochronę silnika przed zużyciem nawet w bardzo surowych warunkach, a dzięki mniejszemu tarciu redukuje zużycie paliwa. Pasuje zarówno do silników z systemem oczyszczania spalin DPF (filtr cząstek stałych), jak i SCR.
balans lepkości zapewniony przez w pełni syntetyczną formulację LOW SAPS 10w40 zapewnia szybkie rozprowadzanie się oleju w silniku przy rozruchu nawet w niskich temperaturach, dbając jednocześnie o silny film olejowy w wysokich temperaturach.
niższe zużycie oleju to także jedna z najważniejszych cech Trucksynth LE – jest ono niezbędne do spełnienia rygorystycznych norm emisji spalin
Trucksynth LE jest jednym z najnowszych olejów heavy duty LOW SAPS do silników Diesel i jest stworzony nie tylko z myślą spełnienia surowych wymagań producentów pojazdów (OEM), ale także w celu obniżenia kosztów obsługi pojazdów, dzięki mniejszemu ryzyku uszkodzeń mechanicznych silnika, długiej żywotności jego i podzespołów oraz optymalnemu zużyciu paliwa
CHARAKTERYSTYKA:
· ACEA E6, E7, E9 (2010) MAN 3477, MAN 327-1
· Renault RXD, RLD-2, RGD MTU Type 3.1
· Volvo VDS 3, Volvo CNG CAT ECF –1-a
· API CI-4 / SL Deutz DQC IV-10LA
· MB 228.51 Scania Low Ash
· Cummins CES 20076,7,8* DAF HP2**
· Mack EO – M Plus, EO-N
. CES 200078 potwierdzone na podstawie klasy API CI-4 i TBN >10
. DAF HP2 potwierdzone na podstawie klasy ACEA E7
SAE klasa lepkości: 10W40
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,863
Lepkość kinematyczna przy 100 C : 12,9 cSt
Lepkość kinematycza przy 40 C : 82,0 cSt
Indeks lepkości: 157
Temperatura krzepnięcia: -33 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość na zimno przy -30 C : 6,500 cP
TBN mg KOH/gm 10,0
zawartość popiołów siarkowych % 0,98
Dostępne opakowania: 5l, 25l, 205l
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu