
opracowanym na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania układu hydraulicznego. Gwarantuje optymalne przenoszenie obciążeń.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Został zaprojektowany do zastosowania jako płyn hydrauliczny w układach kierowniczych ze wspomaganiem.
Właściwości:
· niska temperatura krzepnięcia
· bardzo dobra ochrona przed spienianiem, brak spieniania
· dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
· wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
· bardzo dobra stabilność oksydacyjna
· maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
· dobrze dostosowane właściwości cierne
· neutralność wobec materiałów uszczelniających
· dzięki inhibitorom neutralność w stosunku do metali nieżelaznych
Normy:
Honda PSF-S,
Hyundai PSF-3,
KIA PSF-III,
Mazda PSF,
Subaru PS Fluid,
TOYOTA PSF-EH,
CITROËN/PEUGEOT 9735EJ dla C-Crosser oraz PEUGEOT 4007,
MITSUBISHI DIAMOOND PSF-2M
Parametry techniczne:
Kolor czerwony
Gęstość przy 20 st.C kg/m3 854 EN ISO 12185
Lepkość przy -40st.C mm2/s 15,750 DIN 51 562
Lepkość przy 40st.C mm2/s 34,8 DIN 51 562
Lepkość przy 100st.C mm2/s 7,2 DIN 51 562
Temperatura zapłonu (COC) st.C 211 DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia st.C -48 DIN ISO 3016
Index lepkości VI 178 DIN ISO 2909
Brak recenzji do tego produktu