
Olej do silnika zaburtowego 2T AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke ATO 0.946L jest przeznaczony do wykonania mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1 wykorzystywanej w silnikach dwusuwowych.
Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke jest przeznaczony do wykonania mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1 wykorzystywanej w silnikach dwusuwowych.
Jest to jeden z najlepszych olejów na świecie do łodzi.
Zaprojektowany specjalnie dla silników zaburtowych, AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke ATO zawiera duża dawkę dodatków redukujących powstawanie pokostów i nagarów węglowych w silnikach chłodzonych cieczą. Powodują niską toksyczność, niski odór i niskie zadymienie. Oleje   rekomendowane są do robienia mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1. Powodują mniejszą emisję niż oleje mieszane przy 50:1, co jest korzystne dla operatorów i środowiska. Outboard Synthetic 2-Stroke Oil został opracowany tak, aby zapobiegać „obciążeniu olejem” i  zanieczyszczaniu świecy zapłonowej w celu zapewnienia szybkiej reakcji przepustnicy, co czyni go idealnym do silników trolingowych.
Ochrona silnika
Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke zapewnia doskonałą ochronę i wydajność przy proporcjach mieszanki 100:1. Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke jest przeznaczony do eksploatacji na gorąco w silnikach dwusuwowych, skutecznie eliminuje odkładanie się osadów z węgla na pierścieniach i zapobiegania ich zapiekaniu.
Brak dymienia
AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke z syntetyczną formułą zapewnia czyste spalanie. Po zmieszaniu w proporcji 100:1 dym jest praktycznie niewykrywalny. Żeglarze narażeni na działanie dymu i spalin korzystają z tych nisko-emisyjnych właściwości.
•  Doskonała smarowność i czystość
•  Kontroluje tarcie i zapobiega zużyciu, zanieczyszczeniu świec zapłonowych, zapiekaniu pierścieni i blokowaniu otworów wylotowych
•  Poprawia reakcję przepustnicy
•  Obniża lub eliminuje dym
•  Zapewnia doskonałą ochronę i wydajność przy niskich proporcjach mieszanki 
•  Formuła antykorozyjna przeciwdziała powstawaniu wilgotnego środowiska, często spotykanego w zastosowaniach  zewnętrznych
Zastosowanie
Do stosowania w dwusuwowych silnikach zaburtowych, skuterach wodnych i łodziach motorowych, które spełniają specyfikacje TC-W3.
Aby uzyskać maksymalną wydajność, należy mieszać z benzyną w proporcji 100:1, niezależnie od stosunku mieszanki określonego dla danego urządzenia. W razie potrzeby można stosować bogatsze proporcje mieszanki.
| 
 Proporcje  | 
 Olej  | 
 Paliwo  | 
| 
 50:1  | 
 2.6 oz.  | 
 1 galon (3.784L)  | 
| 
 80:1  | 
 8.0 oz.  | 
 5 galonów (18,92L)  | 
| 
 100:1  | 
 8.0 oz.  | 
 6 galonów (22.70L)  | 
Parametry techniczne:
| 
 Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, cSt (ASTM D445)  | 
 14,5  | 
| 
 Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, cSt (ASTM D445)  | 
 111,2  | 
| 
 Wskaźnik lepkości (ASTM D2270)  | 
 133  | 
| 
 Temperatura płynięcia, °C (ASTM D97)  | 
 -37  | 
| 
 Temperatura zapłonu, °C (ASTM D92)  | 
 174  | 
| 
 Temperatura palenia, °C (ASTM D92)  | 
 234  | 
Brak recenzji do tego produktu