
Olej do silnika zaburtowego 2T AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke ATO 0.946L jest przeznaczony do wykonania mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1 wykorzystywanej w silnikach dwusuwowych.
Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke jest przeznaczony do wykonania mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1 wykorzystywanej w silnikach dwusuwowych.
Jest to jeden z najlepszych olejów na świecie do łodzi.
Zaprojektowany specjalnie dla silników zaburtowych, AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke ATO zawiera duża dawkę dodatków redukujących powstawanie pokostów i nagarów węglowych w silnikach chłodzonych cieczą. Powodują niską toksyczność, niski odór i niskie zadymienie. Oleje rekomendowane są do robienia mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1. Powodują mniejszą emisję niż oleje mieszane przy 50:1, co jest korzystne dla operatorów i środowiska. Outboard Synthetic 2-Stroke Oil został opracowany tak, aby zapobiegać „obciążeniu olejem” i zanieczyszczaniu świecy zapłonowej w celu zapewnienia szybkiej reakcji przepustnicy, co czyni go idealnym do silników trolingowych.
Ochrona silnika
Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke zapewnia doskonałą ochronę i wydajność przy proporcjach mieszanki 100:1. Olej silnikowy AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke jest przeznaczony do eksploatacji na gorąco w silnikach dwusuwowych, skutecznie eliminuje odkładanie się osadów z węgla na pierścieniach i zapobiegania ich zapiekaniu.
Brak dymienia
AMSOIL SABERR Outboard 100:1 2-Stroke z syntetyczną formułą zapewnia czyste spalanie. Po zmieszaniu w proporcji 100:1 dym jest praktycznie niewykrywalny. Żeglarze narażeni na działanie dymu i spalin korzystają z tych nisko-emisyjnych właściwości.
• Doskonała smarowność i czystość
• Kontroluje tarcie i zapobiega zużyciu, zanieczyszczeniu świec zapłonowych, zapiekaniu pierścieni i blokowaniu otworów wylotowych
• Poprawia reakcję przepustnicy
• Obniża lub eliminuje dym
• Zapewnia doskonałą ochronę i wydajność przy niskich proporcjach mieszanki
• Formuła antykorozyjna przeciwdziała powstawaniu wilgotnego środowiska, często spotykanego w zastosowaniach zewnętrznych
Zastosowanie
Do stosowania w dwusuwowych silnikach zaburtowych, skuterach wodnych i łodziach motorowych, które spełniają specyfikacje TC-W3.
Aby uzyskać maksymalną wydajność, należy mieszać z benzyną w proporcji 100:1, niezależnie od stosunku mieszanki określonego dla danego urządzenia. W razie potrzeby można stosować bogatsze proporcje mieszanki.
Proporcje |
Olej |
Paliwo |
50:1 |
2.6 oz. |
1 galon (3.784L) |
80:1 |
8.0 oz. |
5 galonów (18,92L) |
100:1 |
8.0 oz. |
6 galonów (22.70L) |
Parametry techniczne:
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, cSt (ASTM D445) |
14,5 |
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, cSt (ASTM D445) |
111,2 |
Wskaźnik lepkości (ASTM D2270) |
133 |
Temperatura płynięcia, °C (ASTM D97) |
-37 |
Temperatura zapłonu, °C (ASTM D92) |
174 |
Temperatura palenia, °C (ASTM D92) |
234 |
Brak recenzji do tego produktu