- Nowy

Jest to innowacyjna technologia dodatków do olejów silnikowych, która zmniejsza tarcie i zużycie silnika.
- przyczynia się do znakomitej czystości silnika
- doskonałe zachowanie w wysokich i niskich temperaturach
- zmniejszenie tarcia i zużycia
- optymalna stabilność na starzenie
- doskonała ochrona przed zużyciem
- mieszalny ze wszystkimi dostępnymi na rynku olejami silnikowymi
- wyjątkowa niezawodność smarowania
- wysoka stabilność na ścinanie
- przetestowany dla turbosprężarek i katalizatorów
- natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie
Klasa SAE (oleje silnikowe) 5W-40 SAE J 300
Gęstość przy 15°C............................0,850 g / cm³ DIN 51757
Lepkość przy 40°C............................80,7 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w 100°C..............................14,0 mm² / s ASTM D 7042-04
Lepkość w -35°C (MRV) ....................<60000 mPas ASTM D 4684
Lepkość w -30°C (CCS)......................<= 6600 mPas ASTM D 5293
Wskaźnik lepkości............................180 DIN ISO 2909
HTHS w 150°C...................................> = 3,5 mPas ASTM D 5481
Temperatura krzepnięcia....................-45°C DIN ISO 3016
Strata na skutek parowania (Noack)....11,0 Gew .-% DIN 51581
Temperatura zapłonu..........................230°C DIN ISO 2592
Całkowita liczba zasadowa.................11,3 mg KOH / g DIN ISO 3771
Popiół siarczanowy............................1,0 - 1,6 g / 100g DIN 51575
Kolor /wygląd zielony/fluorescencyjny
ACEA A3/B4
API SN
BMW Longlife-01 (up to 2018)
Fiat 9.55535-H2
Fiat 9.55535-N2
Fiat 9.55535-Z2
MB 229.5
Opel GM-LL-B-025
Porsche A40
Renault RN 0700
Renault RN 0710 ∙
VW 502 00
VW 505 00
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu