
Zapewnia niskie zużycie i długą żywotność przekładni.
Został zaprojektowany w oparciu o wysokiej jakości specjalnie dobrane oleje bazowe oraz doskonale dopasowane dodatki uszlachetniające.
Efektem takiej formulacji oleju jest osiągnięcie właściwości, które znacznie przekraczają aktualne wymagania OE dla produktu tej klasy. Doskonale nadaje się do stosowania w warunkach silnego obciążenia mechanicznego i termicznego olejów przekładniowych, nawet przy wydłużonych okresach między wymianami oleju, które zaleca producent.
Umożliwia praktycznie bezpoślizgową pracę, a tym samym minimalne straty momentu obrotowego. Zapewnia płynną pracę i zmianę biegów.
doskonała stabilność termiczna,
wysoka ochrona przed zużyciem, korozją i pienieniem się,
doskonałe parametry oleju w całym okresie eksploatacji, pomiędzy interwałami wymiany oleju,
stabilny film smarny, nawet przy ekstremalnych obciążeniach w środku lata,
neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających,
niska temperatura płynięcia -72oC,
doskonałe właściwości smarne zapewniające płynną zmianę biegów w niskich temperaturach.
API GL-4+
Został specjalnie opracowany dla skrzyń biegów VW, Audi, Seat i Skoda.
Idealnie nadaje się do przekładni HMC D7GF1, D7UF1, M6CF1, M6CF4, M6CF3-1, M6GF2 oraz dla przekładni 0CK/0CJ do części przekładniowej.
BOT 233 LVX
GM 19259104, GM 19259105, GM 1940004
VW G 052 549 A2
Hyundai/Kia 04300-2N100 WDGO-1, Hyundai/Kia 04300-KX1B0
KIA UM015-CH080
Brak recenzji do tego produktu