Bardzo wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do szerokiej gamy silników Diesla i benzynowych. Opracowany specjalnie do mocno obciążonych silników wysokoprężnych stosowanych w pojazdach użytkowych. Zapewnia zmniejszenie zużycia oleju.
Fuchs Titan Truck Plus o klasie lepkości SAE 15W40 jest wielosezonowym olejem silnikowym klasy SHPD (Super High Performance Diesel) przeznaczonym do silników Diesla i benzynowych z turbodoładowaniem i bez, stosowanych w pojazdach użytkowych i osobowych, autobusach oraz maszynach budowlanych gdzie występują wysokie wymagania dotyczące czystości silnika i przebiegów. Ten wysokiej jakości olej silnikowy, z uwagi na swój skład odpowiada i/lub spełnia, a nawet przewyższa wymagania amerykańskich i europejskich producentów silników. Jest zalecany szczególnie do silników wymagających stosowania oleju odpowiadającego specyfikacji CUMMINS CES 2007-1/-2/-6/-7/-8 oraz VOLVO VDS-3. Z uwagi na nowoczesny skład Titan Truck Plus 15W40 PLUS zapewnia prawidłową pracę silnika we wszystkich warunkach klimatycznych.
Zastosowanie
Olej silnikowy Fuchs Titan Truck Plus 15W40 ma znacznie bardziej nowoczesny skład niż tradycyjny olej silnikowy HD (Heavy Duty) o tej samej klasie SAE. Bez względu na przebieg, we wszystkich pojazdach użytkowych można zastosować ten olej bez konieczności uprzedniego płukania układu smarowania silnika. Dla firm transportowych, spedycyjnych, autobusowych, budowlanych, itp., które pracują na rynkach międzynarodowych ważne jest, iż Titan Truck Plus 15W40 może być stosowany z olejem napędowym o podwyższonej zawartości siarki, podczas gdy tradycyjne oleje typu HD mogą zapewniać niewystarczającą ochronę. Ten silnikowy ole stanowi najlepszy wybór do silników EURO 3, jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi markowymi olejami silnikowymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe produktu. Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na Titan Truck Plus 15W40.
Właściwości
Stosowanie oleju silnikowego Fuchs Titan Truck Plus 15W40 to doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem ściernym,
nawet podczas ciągłego wysokiego obciążenia oraz ochrona przed korozją, nawet w przypadku stosowania oleju napędowego o podwyższonej zawartości siarki. Ten olej silnikowy zapobiega również przed osadami zarówno przy pracy ciągłej jak i w trybie start-stop, sprawiając, że jest doskonałym wyborem dla pracy nawet w najtrudniejszych warunkach oraz pod dużym obciążeniem, świetnie zabezpieczając silnik oraz przedłużając jego żywotność oraz sprawność.
Specyfikacje
ACEA E7
API CI-4/SL
GLOBAL DHD-1
CAT ECF-1-a/ECF-2
CUMMINS CES 20076/7/8
DETROIT DIESEL 93K215
DEUTZ DQC III-10
MACK EO-N
MAN M 3275-1
MB-APPROVAL 228.3
MTU DDC TYPE 2
RENAULT RLD/RLD-2
VOLVO VDS-3
ALLISON C-4
CAT TO-2
CASE MS 1121
CUMMINS CES 20071/2
IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7
NH 330H2
Parametry techniczne
Gęstość w 15 °C..................................................0,879 g/ml
Temperatura zapłonu, CoC.....................................226 °C
Temperatura płynięcia...........................................- 33 °C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C............114.9 mm2/s
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C...........14.9 mm2/s
Wskaźnik lepkości..................................................135
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu