
Total Quartz 10W40 Diesel jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie.
Olej silnikowy Total 10W40 Quartz Diesel 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych. Sprawdza się doskonale w najtrudniejszych warunkach. Zalecany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wtryskiem bezpośrednim. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Zalety
-dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
-wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
-dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
-niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
-wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
-niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Specyfikacja
API SL / CF
ACEA A3/B4
VOLKSWAGEN 501.01/505.00
MERCEDES-BENZ 229.1
PEUGEOT CITROEN Gasoline & Diesel – PSA B712294
Dane techniczne
Klasa lepkości : 10W-40
Lepkość w 40°C ............96,8 mm2/s
Wskaźnik lepkości .........160
Temperatura zapłonu......232°C
Gęstość (g/ml): 0,874g/cm3
Cechy produktu:
Brak recenzji do tego produktu