Oleje silnikowe

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje silnikowe

Nowość

Olej silnikowy RAVENOL RCS USVO SAE 5W40 1L

1141090-001-01-999

Nowy

RAVENOL RCS Racing Competition Synto SAE 5W40 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym na bazie PAO (poli-alfa-olefiny) wykonanym w  technologii USVO®.

Więcej szczegółów

Dostępny

61.00 zł

Opis

Lepkość 5W40
Specyfikacja MOTORSPORT
Baza Syntetyczna

Olej silnikowy RAVENOL RCS USVO SAE 5W40 1L

RAVENOL RCS Racing Competition Synto SAE 5W40 jest innowacyjnym, w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym na bazie PAO (poli-alfa-olefiny) wykonanym w  technologii USVO®. Przeznaczony jest do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych samochodów wyścigowych, gwarantując bezpieczeństwo nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach. Dzięki specjalnemu połączeniu wysoko polarnych olejów bazowych grupy V z dużą ilością  baz PAO o wysokiej rozpiętości lepkości można było zrezygnować z dodatków polepszających wskaźnik lepkości. Wysoka wartość HTHS i wysoki wskaźnik lepkości oraz wynikająca z tego znakomita odporność na ścinanie, a także specjalne dodatki uszlachetniające w postaci molibdenu i wolframu sprawiają, że nadaje się również do sportowego stylu jazdy. Pozytywne właściwości molibdenu i wolframu pozwalają na uzyskanie wyjątkowo gładkiej struktury powierzchni w silniku, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia tarcia i zużycia oraz wyraźnej poprawy sprawności mechanicznej. Dzięki jedynej w swojej rodzaju formulacji, olej zapewnia bezpieczną warstwę smarną przy bardzo wysokich temperaturach roboczych, brak pienienia oraz znakomitą ochronę przeciwkorozyjną (odporność na utlenianie).

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Stosowany jest jako specjalny olej w wyścigach samochodowych przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach.

Właściwości:

·   ultra-nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów wyścigowych ze specjalnymi  dodatkami uszlachetniającymi na bazie wolframu i molibdenu
·   wysoka wartość HTHS, ekstremalna odporność na ścinanie
·   niezwykle niska skłonność do parowania
·   bardzo stabilny, doskonały wskaźnik lepkości
·   bardzo dobre właściwości przy rozruchu na zimno
·   bezpieczna warstwa smarna przy bardzo wysokich temperaturach roboczych
·   znakomite właściwości myjące oraz dobre wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju
·   wysoka ochrona przed korozją i tworzeniem piany

Specyfikacja:

Partnerstwo na torach wyścigowych: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner, Opel Motorsport, Polecany przez Ralfa Schumacher’a

Parametry techniczne:


Parametry  techniczne:

Właściwości

Jednostka

Dane

Badanie zgodnie z

Kolor

żółtobrązowy

Gęstość

przy 20 oC

kg/m³

848,0

DIN 51757

Lepkość

przy 40 oC

mm2/s

93,9

DIN 51562

             

przy 100 oC

mm2/s

15,03

DIN 51562

Index lepkości VI

168

DIN ISO 2909

Lepkość CCS

przy -30oC

mPa*s

6200

ASTM D5293

Pompowalność niskotemperaturowa (MRV)

przy -35oC

mPa*s

18.000

ASTM D 4684

Temperatura płynięcia

-57

DIN ISO 3016

Test Noack (odparowanie)

5,7

ASTM D5800

Temperatura zapłonu (COC)

oC

246

DIN ISO 2592

TBN (całkowita liczba zasadowa)

mg KOH/g

10

ASTM D2896

Zawartość popiołów

%masy

1,3

DIN 51 575

Lepkość HTHS

przy 150oC

mPa*s

4,26

ASTM D5481

Inne produkty w tej samej kategorii: