Oleje silnikowe

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje silnikowe

Nowość

Olej silnikowy FUCHS TITAN TRUCK PLUS 15W40 20L

600785758

Nowy

Bardzo wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do szerokiej gamy silników Diesla i benzynowych. Opracowany specjalnie do mocno obciążonych silników wysokoprężnych stosowanych w pojazdach użytkowych. Zapewnia zmniejszenie zużycia oleju.

Więcej szczegółów

Dostępny do 24h

235.00 zł

Opis

Pojemność 20L
Zgodność Uniwersalny
Lepkość 15W40
Specyfikacja ACEA E7, API CI-4, API SL, MB 228.3, VOLVO
Baza Mineralna

Olej silnikowy FUCHS TITAN TRUCK PLUS 15W40 20L

Fuchs Titan Truck Plus o klasie lepkości SAE 15W40 jest wielosezonowym olejem silnikowym klasy SHPD (Super High Performance Diesel) przeznaczonym do silników Diesla i benzynowych z turbodoładowaniem i bez, stosowanych w pojazdach użytkowych i osobowych, autobusach oraz maszynach budowlanych gdzie występują wysokie wymagania dotyczące czystości silnika i przebiegów. Ten wysokiej jakości olej silnikowy, z uwagi na swój skład odpowiada i/lub spełnia, a nawet przewyższa wymagania amerykańskich i europejskich producentów silników. Jest zalecany szczególnie do silników wymagających stosowania oleju odpowiadającego specyfikacji CUMMINS CES 2007-1/-2/-6/-7/-8 oraz VOLVO VDS-3. Z uwagi na nowoczesny skład Titan Truck Plus 15W40 PLUS zapewnia prawidłową pracę silnika we wszystkich warunkach klimatycznych.

Zastosowanie

Olej silnikowy Fuchs Titan Truck Plus 15W40 ma znacznie bardziej nowoczesny skład niż tradycyjny olej silnikowy HD (Heavy Duty) o tej samej klasie SAE. Bez względu na przebieg, we wszystkich pojazdach użytkowych można zastosować ten olej bez konieczności uprzedniego płukania układu smarowania silnika. Dla firm transportowych, spedycyjnych, autobusowych, budowlanych, itp., które pracują na rynkach międzynarodowych ważne jest, iż Titan Truck Plus 15W40 może być stosowany z olejem napędowym o podwyższonej zawartości siarki, podczas gdy tradycyjne oleje typu HD mogą zapewniać niewystarczającą ochronę. Ten silnikowy ole stanowi najlepszy wybór do silników EURO 3, jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi markowymi olejami silnikowymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe produktu. Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na Titan Truck Plus 15W40.

Właściwości

Stosowanie oleju silnikowego Fuchs Titan Truck Plus 15W40 to doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem ściernym,
nawet podczas ciągłego wysokiego obciążenia oraz ochrona przed korozją, nawet w przypadku stosowania oleju napędowego o podwyższonej zawartości siarki. Ten olej silnikowy zapobiega również przed osadami zarówno przy pracy ciągłej jak i w trybie start-stop, sprawiając, że jest doskonałym wyborem dla pracy nawet w najtrudniejszych warunkach oraz pod dużym obciążeniem, świetnie zabezpieczając silnik oraz przedłużając jego żywotność oraz sprawność.

Specyfikacje

ACEA E7
API CI-4/SL
GLOBAL DHD-1
CAT ECF-1-a/ECF-2
CUMMINS CES 20076/7/8
DETROIT DIESEL 93K215
DEUTZ DQC III-10
MACK EO-N
MAN M 3275-1
MB-APPROVAL 228.3
MTU DDC TYPE 2
RENAULT RLD/RLD-2
VOLVO VDS-3
ALLISON C-4
CAT TO-2
CASE MS 1121
CUMMINS CES 20071/2
IVECO 18-1804 CLASSE T2 E7
NH 330H2

Parametry techniczne

Gęstość w 15 °C..................................................0,879 g/ml
Temperatura zapłonu, CoC.....................................226 °C
Temperatura płynięcia...........................................- 33 °C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C............114.9 mm2/s
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C...........14.9 mm2/s
Wskaźnik lepkości..................................................135

 

 

Inne produkty w tej samej kategorii: