Oleje silnikowe

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje silnikowe

Olej silnikowy RAVENOL VSW SAE 0W30 USVO 5L

1111106-005-01-999

Nowy

RAVENOL VSW SAE 0W30 to olej syntetyczny oparty na bazach PAO (polialfaolefiny) wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Więcej szczegółów

Dostępny

246.00 zł

Olej silnikowy RAVENOL VSW SAE 0W30 USVO 5L

RAVENOL VSW SAE 0W30 to olej syntetyczny oparty na bazach PAO (polialfaolefiny) wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa.
Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez parowanie lub koksowanie.
Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu.
Wydłuża okres eksploatacji filtra cząstek stałych silnika Diesla, zmniejszając stężenie cząstek popiołotwórczych w spalinach. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie.
Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.


Wskazówki dotyczące zastosowania:

Może być używany we wszystkich pojazdach VW (z wyjątkiem R5 oraz V10 TDI silniki z pompowtryskiwaczami) z i bez filtra DPF (np. w Phaeton i Touareg) oraz z LongLife Service lub bez niego.

 
Właściwości:

·  dzięki specjalnym dodatkom zapewnia niski współczynnik tarcia oraz szereg innych korzyści,
·  doskonała ochrona silnika podczas startu na zimno oraz w trudnych warunkach,
·  błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika nawet w niskich temperaturach poniżej -30oC oraz    zapewnia bardzo wytrzymały film smarny nawet przy temperaturze oleju 150oC podczas osiągania wysokich     prędkości,
·  gwarantuje najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem i maksymalną czystość silnika przy jednoczesnym    zmniejszeniu zużycia paliwa,
·  gwarantuje pracę popychacze hydraulicznych dzięki odpowiedniemu ciśnieniu oleju w każdej temperaturze,
·  neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających,
·  zabezpiecza przed powstawaniem osadów, laków, koksowaniem i korozją nawet w niesprzyjających   warunkach.

Specyfikacje

ACEA C3
Aprobaty: VW 504 00 / 507 00

Parametry techniczne

Właściwości

Jednostka

Dane

Badanie zgodnie z

Kolor

brązowy

Gęstość

przy 20 oC

kg/m3

846

EN ISO 12185

Lepkość

przy 40 oC

mm2/s

60,8

DIN 51 562

             

przy 100 oC

mm2/s

12,0

DIN 51 562

Wskaźnik lepkości VI

197

DIN ISO 2909

Lepkość dynamiczna (HTHS)

przy 150 oC

mPа*s

3,6

ASTM D5481

Lepkość strukturalna CCS

przy -35 oC

mPa*s

5565

ASTM D5293

Pompowalność niskotemperaturowa MRV

przy -40 oC

mPa*s

14.800

ASTM D 4684

Temperatura płynięcia

oC

-60

DIN ISO 3016

Temperatura zapłonu (COC)

oC

234

DIN ISO 2592

TBN (całkowita liczba zasadowa)

mg KOH/g

7,6

ASTM D2896

Test Noack (odparowalność)

%

9,0

ASTM D5800/b

Popiół siarczanowy

%masy

0,63

DIN 51 575

Inne produkty w tej samej kategorii: