Oleje przekładniowe

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje przekładniowe

Nowość

Olej przekładniowy RAVENOL SSG Spec Synt LKW 75W80 1l

1221100-001-01-999

Nowy

RAVENOL SSG 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym do mechanicznych skrzyń biegów pracujących pod dużym obciążeniem

Więcej szczegółów

Dostępny

49.00 zł

Opis

Pojemność 1L
Lepkość 75W80
Specyfikacja API GL-4

Olej przekładniowy RAVENOL SSG Spec Synt LKW 75W80 1l

RAVENOL SSG 75W-80 jest w pełni syntetycznym, lekkobieżnym olejem przekładniowym do mechanicznych skrzyń biegów pracujących pod dużym obciążeniem opracowanym w oparciu o syntetyczne oleje bazowe, oraz unikalne dodatki specjalne, dzięki czemu dzisiejsze wymogi praktyczne zostają przewyższone.
Znacznie zwiększa komfort przełączania. Ekstremalne okresy wymiany oleju, w zależności od zaleceń producenta, mogą zostać wydłużone do 500.000km, obniżając koszty obsługi i konserwacji.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Jest olejem o wysokiej wydajności do zastosowania w zsynchronizowanych przekładniach mechanicznych pojazdów użytkowych ze zwalniaczem typu intarder lub retarder. Znakomicie nadaje się do użycia w warunkach bardzo wysokiego obciążenia mechanicznego i termicznego mechanicznych skrzyń biegów, również przy najdłuższych okresach wymiany oleju.
 
Właściwości:

·  znakomita stabilność termiczna
·  silna ochrona przed tworzeniem się rdzy, piany oraz korozją
·  niska temperatura krzepnięcia
·  doskonałe właściwości pod dużymi obciążeniami tzw. EP (extreme pressure)
·  dobre przełączanie w niskich temperaturach
·  przedłużona żywotność
·  oszczędność paliwa


Specyfikacje:
API GL-4,
MIL-L-2105

Dopuszczenia:
ZF TE-ML 01L,
02L,
16K

Normy:

MAN 341 Typ Z4,
MAN 341 Typ E3,
MAN 341 Typ VR,
DAF/VOLVO 97305,
97307,
EATON (Extended drain),
IVECO,
RENAULT

Parametry techniczne:

Kolor                                        czerwony
Gęstość przy 20 st.C               kg/m3           855        EN ISO 12185
Lepkość przy 40st.C                mm2/s          55,15      DIN 51 562
Lepkość przy 100st.C              mm2/s         9,5        DIN 51 562
Temperatura zapłonu  (COC)   st.C              238        DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia         st.C               -42       DIN ISO 3016
Index lepkości VI                                           156     DIN ISO 2909

Produkty powiązane

Inne produkty w tej samej kategorii: