Oleje przekładniowe

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje przekładniowe

Olej przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid (ATF) 3.784L

ATF1G

Nowy

AMSOIL Signature Series Multi-Vehicle Synthetic Automatic Transmission Fluid
to syntetyczny olej przekładniowy do przekładni automatycznych dla najbardziej wymagających użytkowników

Więcej szczegółów

Dostępny

Ostatnie egzemplarze!

222.00 zł

Opis

Pojemność 3.784L

Olej przekładniowy AMSOIL ATF Universal Transmission Fluid (ATF) 3.784L

AMSOIL Signature Series Multi-Vehicle Synthetic Automatic Transmission Fluid
to syntetyczny olej przekładniowy do przekładni automatycznych serii Signature do zastosowania w różnych pojazdach

Olej syntetyczny do przekładni automatycznych serii Signature AMSOIL  do zastosowania w różnych pojazdach swoimi właściwościami przewyższa konwencjonalne płyny przekładniowe, przewyższając wymagania techniczne większości pojazdów produkowanych w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Specjalna formuła zapewnia wyjątkową skuteczność i ochronę w trudnych warunkach eksploatacyjnych nawet w najnowocześniejszych przekładniach.

Właściwości w warunkach ekstremalnych

Przekładnie w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych i SUV-ach, szczególnie tych wykorzystywanych do ciągnięcia lub holowania – pracują w warunkach szczególnie uciążliwych i narażone są na przegrzanie. Podwyższone temperatury powodują rozkład płynów, doprowadzając do szkodliwego tarcia części metalowych i odkładania się osadów. Problem jest tym większy w nowoczesnych przekładniach z większą liczbą przełożeń, zestawów sprzęgieł, wąskimi kanalikami olejowymi, wymagającymi czystego oleju wysokiej jakości do zapewnienia maksymalnej wydajności i żywotności.

Charakterystyka oleju do przekładni automatycznych AMSOIL Signature Series czyni go odpornym na przeciążenia i przegrzanie w trakcie holowania nawet w wymagającym terenie. Pozostaje płynny w temperaturach poniżej zera i zapewnia ochronę w trakcie intensywnego użytkowania, nawet w przypadku przekroczenia dopuszczalnego obciążenia.

Porady AMSOIL : Olej przekładniowy


Test przeprowadzony na taborze taksówek na dystansie 100 000 mil


Aby udowodnić skuteczność w warunkach intensywnej eksploatacji, Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF zastosowano w pojazdach należących do spółki taksówkowej w Las Vegas. W pojazdach rutynowo eksploatowanych na krótkich dystansach, dociążonych pasażerami i ładunkami, w ekstremalnie wysokich temperaturach pustynnych, olej narażony jest na olbrzymie obciążenia. Po 100 000 mil, wybraną skrzynię biegów poddano analizie. Test utleniania ABOT jest jedną z metod używanych do określenia odporności na utlenianie oleju, który jest dobrym wskaźnikiem jego trwałości. Testy przeprowadzone przez niezależne laboratorium wykazały, że po 100 000 mil ciężkiej pracy, Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF zachowywał odporność na utlenianie dłużej niż stanowią wymagania ATF + 4 Chrysler dla nowego oleju (patrz wykres). Elementy wewnętrzne, w tym korpus zaworów i tarcze sprzęgła (na zdjęciu), były praktycznie wolne od osadów, depozytów oraz śladów zużycia, potwierdzając wysoki poziom ochrony środka smarnego w warunkach intensywnej eksploatacji.

 

 

Chroni przed uszkodzeniem w wysokich temperaturach

Olej syntetyczny Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF zawiera wysokie stężenia przeciwutleniaczy, czyniąc go odpornym na wysoką temperaturę. W rezultacie, zapewnia doskonałą ochronę przed osadami i złogami lakowymi, które zatykają wąskie kanaliki olejowe i przyczyniają się do zeszklenia sprzęgła. Po 100 000 mil pod dużym obciążeniem, analiza oleju ujawniła, że olej zawierał 41 procent początkowej ilości inhibitorów utleniania, udowadniając swoją długotrwałą odporność na rozkład termiczny.

Znakomita ochrona przed zużyciem


Zmiana prędkości i obciążeń powoduje wzrost momentu obrotowego i znaczne obciążenie przekładni i łożysk. Olej syntetyczny AMSOIL Signature Series Multi-Vehicle posiada wysoką odporność filmu olejowego i dodatki zapobiegające zużyciu pod dużym obciążeniem. Po 100 000 mil olej Signature Series Multi-Vehicle pomyślnie przeszedł branżowy test zużycia przekładni FZG, uzyskując najwyższy 12 poziom. Wyniki przekroczyły wymagania ATF Ford MERCON V i Chrysler + 4 dla nowego oleju, wykazując długotrwałą ochronę przed zużyciem.

Płynność w niskich temperaturach


W niskich temperaturach gęsty olej przekładniowy wydłuża czas potrzebny na zmianę przełożenia i zwiększa zużycie paliwa. Syntetyczny olej Signature Series Multi-Vehicle nie zawiera parafin i zapewnia zachowanie właściwości płynnych w niskich temperaturach (<-53st.c temperatura krzepnięcia>Pomaga poprawić szybkość zmiany przełożeń, zmniejsza zużycie paliwa i skraca czas potrzebny na osiągnięcie odpowiedniej temperatury.

Zachowanie właściwości tarcia


Współczesne przekładnie są mniejsze i muszą sprostać wyższym mocom i wartościom momentu obrotowego, zapewniając jednocześnie płynną zmianę biegów, przy dłuższej żywotności oleju. Olej syntetyczny Signature Series Multi-Vehicle posiada dodatki modyfikujące tarcie, co zapewnia wyjątkowe właściwości statyczne sprzęgła (tarcie statyczne), zdolność przenoszenia momentu obrotowego (tarcie dynamiczne) i właściwości antywibracyjne (moment poślizgu-konwerter sprzęgła). Analiza pokazuje, że po 100 000 mil eksploatacji w warunkach dużego obciążenia, olej syntetyczny Signature Series Multi-Vehicle zapewnia niemal identyczne właściwości cierne jak nowy olej, umożliwiając płynną i pewną zmianę przełożeń.

 

Specyfikacje


Syntetyczny olej AMSOIL Signature Series Multi-Vehicle jest zalecany dla przekładni, systemów hydraulicznych, układów wspomagania kierownicy i innych zastosowań, które muszą spełniać następujące wymagania:


Allison C-4
TES-389
BMW 7045E, 8072B, LA 2634, LT 71141
Chrysler ATF+4, MOPAR
ASRC, 68089195AA, 68049954AA
Ford MERCON, MERCON V, ESP-M2C166-H, FNR5, M2C924-A, XL-12
GM DEXRON II, DEXRON III, AutoTrak II
Honda/Acura ATF-Z1
Hyundai/Kia SP-II, SP-III, Red-1
IDEMITSU K17
JASO 1A; JWS 3309, 3314, 3317
MAN 339 Type V-1, 339 Type V-2, 339 Type Z-1, 339 Type Z-2, 339 Type Z-3, 339F
Mazda ATF-M III, ATF-MV, F-1
Mercedes Benz 236.1, 236.2, 236.3, 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10,
236.11, 236.81, 236.91
Mitsubishi SP-II, SP-III, ATF-J2
Nissan Matic-D, Matic-J, Matic-K,402
SAAB 3309
Shell 3403, LA 2634
Subaru ATF, ATF-HP
Suzuki 3314, 3317
Texaco ETL-7045E, ETL-8072B, N402
Toyota Type T, T-II, T-III, T-IV
Voith 55.6335, 55.6336
Volvo 97340, 97341
VW/Audi G 052 162, G 052 990, G 055 025
ZF TE-ML 03D, 04D, 05L, 09,11A, 11B, 14A, 14B, 14C, 16L, 16M, 17C, 20B, 20C, 21L.

Uwaga: Nie stosować do CVT oraz Ford Typ F.

TRWAŁOŚĆ


Normalna eksploatacja: Przestrzegać terminów wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.

Eksploatacja intensywna: Skrócić o połowę okres pomiędzy kolejnymi wymianami zalecanymi przez producenta.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

 

Używany zgodnie ze swoim przeznaczeniem produkt nie stanowi zagrożenia dla zdrowia. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Zużyty olej należy zutylizować zgodnie w obowiązującymi przepisami.

Parametry techniczne

 

WŁAŚCIWOŚCI
AMSOIL Signature Series Multi-Vehicle Synthetic ATF

ATF

Lepkość kinematyczna w 100 ° C, cSt (ASTM D 445)

7.5

Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt (ASTM D 445)

38.5

Wskaźnik lepkości (ASTM D 2270)

165

Temperatura płynięcia °C (°F) (ASTM D 97)

-53 (-63)

Temperatura zapłonu °C (°F) (ASTM D 92)

234 (453)

Test zużycia Four Ball w 75°C, 1200 obr/min, 40 kg, 1 h, uszkodzenie, mm (ASTM D 4172)

0.40

Lepkość Brookfield, cP (ASTM D 2983)

9755

 

 

 

Inne produkty w tej samej kategorii: