Oleje przekładniowe

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje przekładniowe

Olej przekładniowy Motul Multi ATF 1L

MOTUL MULTI ATF 1L

Nowy

Dostępny

Ostatnie egzemplarze!

36.00 zł

Opis

Zgodność Uniwersalny
Pojemność 1L

Olej przekładniowy Motul Multi ATF 1L

Motul Multi ATF to syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do wszelkiego rodzaju współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła. Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.

Zalecany do stosowania także w starszych typach skrzyń automatycznych, przemiennikach momentu obrotowego, układach wspomagania, biegach wstecznych w łodziach motorowych, przekładniach hydrostatycznych, mechanicznych i hydraulicznych systemach, gdzie zalecany jest standard DEXRON (z wyjątkiem DEXRON IV) lub MERCON.

SPECYFIKACJE

GM DEXRON IIIG/ IIIH/ IID/ IIE,

ALLISON C4

FORD MERCON & MERCON V

DAIMLER CHRYSLER ATF +3

ATF +4, MB 236.9

JASO 1A

HYUNDAI/KIA DIAMOND ATF SP III & PSF 3

VOITH G607

ZF TE-ML 03D/ 04D/ 14A

Pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa w samochodach wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów, przez ograniczenie tarcia w skrzyni. Umożliwia uniknięcie wibracji na kole zamachowym. Chroni koła zębate, które są coraz liczniejsze, mniejsze, a bardziej obciążone. Zapewnia bardzo szybki czas reakcji: łagodne odczucie zmiany biegu i minimalne opóźnienie zmiany biegu. Poprawia reakcję skrzyni biegów w niskich temperaturach. Dłuższa żywotność, lepsza odporność na ścinanie w wysokich temperaturach i większa odporność na utlenianie. Właściwości przeciwzużyciowe, antykorozyjne, antypienne.

Produkty powiązane

Inne produkty w tej samej kategorii: