Inne oleje

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Inne oleje

Olej przekładniowy RAVENOL SSF Spec. Servolenkung Fluid 1L

1181100-001-01-999

Nowy

RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań

Więcej szczegółów

Dostępny

46.00 zł

Olej przekładniowy RAVENOL SSF Spec. Servolenkung Fluid 1L

RAVENOL SSF Special Servolenkung Fluid to w pełni syntetyczny, specjalny płyn hydrauliczny zaprojektowany dla szerokiego zakresu zastosowań od -40oC do +100oC, przez co zaleca się stosowanie go również do najnowszych rozwiązań na rynku motoryzacyjnym. Gwarantuje znakomitą stabilność w niskich temperaturach.

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Spełnia wymagania normy VW TL 521 46, a tym samym zapewnia optymalną wydajność jako główny olej hydrauliczny w kierowniczym układzie wspomagania, w mechanizmie kierowania tylnej osi, regulacji wzniosu, hydropneumatycznym zawieszeniu, amortyzatorach, dla aktywnego tłumienia i ochrony silnika, do napędu hydrostatycznego wentylatorów, alternatora i urządzenia klimatyzacyjnego, do systemów kontroli stabilizacji i trakcji (ABS/ASR/ASC), centralnego zamka, elektrohydraulicznego sterowania składanego dachu pojazdów cabrio, hydraulicznego wspomagania hamulców i hydropneumatycznego zawieszenia w pojazdach marki VW, Audi, Seat, Skoda. Szczególnie nadaje się do zastosowania w  krajach o chłodnym klimacie.

Właściwości:

·  ekstremalnie niska temperatura krzepnięcia
·  poprawiona lepkość i współczynnik tarcia
·  bardzo dobra ochrona przed zużyciem
·  znakomita stabilność termiczna
·  ulepszone właściwości EP (Extreme Pressure)
·  dobre właściwości antypienne
·  neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
·  niezawodna ochrona przed korozją

Specyfikacje:


ISO 7308,
DIN 51 524 Część 2

Normy:

VW TL 521 46 (G002 000, G004 000 M2),
MB 343.0,
MB 344.0,
MB 345.0,
CHF11S,
CHF202,
Opel 1940 715,
Opel 1940 766,
Ford M2C204-A2,
Ford 1 384 110,
ZF TE-ML 02K,
SAAB 93160548,
BMW 83 29 0 429 576,
Citroën 9979 A1,
Land Rover Cold Climate PAS Fluid 14315 LRN2261,
VOLVO 30741424,
Hyundai/Kia PSF-4 03100-00130,
Toyota PSF NEW-W,
Toyota 08886-01115

Parametry techniczne:

Kolor                                            zielony
Gęstość przy 20 st.C               kg/m3           827        EN ISO 12185
Lepkość przy 40st.C                mm2/s         20,9     DIN 51 562
Lepkość przy 100st.C              mm2/s          6,5        DIN 51 562
Temperatura zapłonu  (COC)   st.C              190        DIN ISO 2592
Temperatura krzepnięcia         st.C               -69       DIN ISO 3016
Index lepkości VI                                            300    DIN ISO 2909

Inne produkty w tej samej kategorii: