Dodatki

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Dodatki

Dodatek do oleju Panther P52 MOTO 4T

P52 MOTO 4T

Nowy

Panther P52 MOTO 4T yalecany do regeneracji i zabezpieczenia przed zużyciem pojazdów i mechanizmów z silnikami o mniejszej pojemności. Małe samochody osobowe, quady, motocykle, skutery, skutery śnieżne, kartingi, łodzie motorowe,
kosiarki, agregaty prądotwórcze, maszyny napędzane silnikami spalinowymi itd.

Więcej szczegółów

Dostępny do 24h

65.00 zł

Dodatek do oleju Panther P52 MOTO 4T

PANTHER P52 MOTO 4T
ZASTOSOWANY W DOWOLNYM OLEJU TWORZY NA WSPÓŁPRACUJĄCYCH POWIERZCHNIACH TRĄCYCH OCHRONNĄ (KOMPOZYTOWĄ) METALO-CERAMICZNĄ SAMOREGENERUJĄCĄ SIĘ WARSTWĘ O UNIKALNYCH WŁAŚCIWOŚCIACH.


Inicjuje i wykorzystuje zjawisko „BEZZUŻYCIOWOŚCI” w czterosuwowych silnikach spalinowych, skrzyniach
biegów, mostach napędowych, układach hydraulicznych (w tym wspomaganie kierownicy) i innych mechanizmach
smarowanych olejem.


Zalecany do regeneracji i zabezpieczenia przed zużyciem pojazdów i mechanizmów z silnikami o mniejszej
pojemności. Małe samochody osobowe, quady, motocykle, skutery, skutery śnieżne, kartingi, łodzie motorowe,
kosiarki, agregaty prądotwórcze, maszyny napędzane silnikami spalinowymi itd. Dla pojazdów z silnikami o
większej pojemności i z większym przebiegiem lub mocno obciążonych zalecane są preparaty Panther P52
CLASSIC, P52 GRAFEN SPORT, a dla pojazdów rajdowych, wyczynowych lub tuningowanych - Panther P52 RACING


OPIS DZIAŁANIA


Unikalna nanotechnologia („Panther GP”) zastosowana w preparacie PANTHER P52 jest inżynieria materiałową na
poziomie molekularnym, jest przeznaczona do regeneracji, zabezpieczenia i zmniejszenia sił tarcia w mechanizmach
smarowanych olejem. Preparat PANTHER P52 MOTO 4T ECO-POWER można stosować do wszystkich rodzajów oleju,
gdyż nie wstępuje z nimi w żadne reakcje chemiczne. Nie powoduje zmian reologicznych środka smarnego, staje się ich
uszlachetniaczem (i regeneratorem powierzchni metalowych).
Regeneracja przy użyciu Panther P52 MOTO 4T polega na dążeniu do przywrócenia nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy
ceramiczno-metalowej, zabezpieczającej powierzchnie elementów trących.


Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Aktywne cząstki
preparatu wykorzystują procesy termodynamiczne i elektrostatyczne zachodzące w mechanizmach podczas ich pracy, do
wywołania zjawiska nazywanego „selektywnym przenoszeniem materii”. Cząstki preparatu wraz z cząstkami zużycia ( tzw.
ścier stalowy) o podobnej wielkości, łączą się i są przyciągane do miejsc o najwyższej różnicy potencjałów
elektrostatycznych i najwyższej temperaturze lokalnej wywołanej tarciem. Na skutek wysokiej temperatury, następuje
„zespalanie” cząsteczek PANTHER P52 z powierzchnią tarcia.


W skład, Panther P52 MOTO 4T wchodzą: kompozyty metalo-ceramiczne z dodatkami i inhibitorami. W rezultacie dyfuzji
preparatu Panther P52 MOTO 4T w metalową powierzchnię, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tworzy unikalna
warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).


Panther P52 MOTO 4T należy stosować przede wszystkim do remontu oraz profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów
przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy. Trwałość nowo utworzonej warstwy
wierzchniej jest znacznie większa niż trwałość samych powierzchni trących w mechanizmach i nie posiada żadnych
znanych odpowiedników tak z uwagi na przewodność cieplną jak i ścieralność.


KORZYŚCI EKSPLOATACYJNE TECHNOLOGII Panther P52 MOTO 4T


Remont, regeneracja i odbudowa geometrii detali trących w trakcie eksploatacji mechanizmów, poprzez tworzenie warstwy
metalo-ceramicznej wypełniającej, zużyte powierzchnie.

Korzyści płynące z zastosowania Panther P52 MOTO 4T:


- Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika i zatrzymuje procesy ich zużycia w silnikach motocyklowych na
  około 30 000 km normalnej jazdy lub na 5-10 000 km jazdy sportowej. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas
  ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej przy
  chwilowym zaniku smarowania olejem.

- W małych silnikach samochodowych (0,6 do 1,0 l) używanych do jazdy standardowej, warstwa ochronna utrzymuje się
   do 70 000 km. Po wymianie oleju zaleca się stosowanie preparatu Panther P1 w celu podtrzymania doskonałych
   warunków pracy silnika.

- Eliminuje całkowicie suche starty, zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika.

- Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i
   tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.

- Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek,
   czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków
  automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i
  zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia), zębów i łożysk skrzyni biegów (gdy występuje wspólne olejenie
  silnika i przekładni) – przez co ułatwia zmianę biegów. – Utwardza i
  podwyższa odporność na zużycie metalowch elementów trących silnika.

- Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych
  mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
- Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
- Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
- Obniża temperaturę oleju.
- Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
- Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
- Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
- Ułatwia rozruch silnika.
- Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
- Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy
  zaaplikować go do oleju. -- Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
- Redukuje dymienie i cząstki stałe.
- Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
- Wydłuża żywotność silnika.
- Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z
  tradycyjnymi metodami napraw.

SILNIKI OGÓLNE ZASADY STOSOWANIA

1. Najwyższą efektywność w stosowaniu Panther P52, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń niniejszej instrukcji.
2. W trakcie całego procesu metalo-ceramizacji (1000 km. lub 20 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić wtedy,
   gdy nastąpi termin jego wymiany. Najlepiej zastosować preparat wraz z wymianą oleju lub tuż po wymianie. W trakcie
   wymiany oleju najlepiej jest wypłukać silnik przed zalaniem świeżego oleju jeżeli wcześniej były stosowane inne dodatki
   do oleju.
3. Preparat Panther P52 można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów czterosuwowych
   silników spalinowych.
4. Zaniżona dawka Panther P52 nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
5. Zawyżona (np. 2-3 x większa) dawka Panther P52 nie spowoduje żadnych skutków ubocznych.
6. Ilość preparatu, potrzebną do metalo-ceramizacji powierzchni par tarcia, określa poniższa tabela:


Dla pojazdów z dużym przebiegiem lub wykorzystywanych w sportach wyczynowych zalecamy podwojenie dawek
preparatu.

Jedna dawka zawiera 5 ml preparatu „Panther P52 MOTO 4T ECO-POWER” łatwo rozpuszczalnego w oleju.
W przypadku większej ilości oleju w silniku zalecamy preparaty P52 CLASSIC lub P52 GRAFEN .
Proponujemy (w miarę możliwości przed i po obróbce) wykonać podstawowe pomiary diagnostyczne silnika w celu
potwierdzenia skuteczności działania preparatu Panther P52. Do podstawowych pomiarów zaliczamy:


1. Pomiar ciśnienia sprężania w każdym z cylindrów silnika.
2. Pomiar ciśnienia oleju.
3. Pomiar zużycia paliwa i oleju.
4. Analiza spalin

KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PODCZAS OBRÓBKI SILNIKA


1. Rozgrzać silnik do roboczej temperatury (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu
    jałowym).
2. Wyłączyć silnik.
3. Odkręcić korek wlewu oleju, odbezpieczyć dozownik i wycisnąć odpowiednią ilość (wynikającą z tabeli) preparatu do          otworu wlewu oleju.
4. Zakręcić korek wlewu oleju.
5. Uruchomić i pozostawić pracujący na biegu jałowym silnik przez 15-60 minut.
6. Pokonać łagodnie (tak jak przy docieraniu silnika) odcinek 30 km (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną
prędkością do 90 km/h.
7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w
   ciągu 1 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
8. Po pokonaniu odcinka 30 km można jeździć bez ograniczeń prędkości, ale łagodnie do osiągnięcia pełnego rezultatu
  obróbki silnika, czyli do 1000 km. W tym czasie nie wymieniać oleju!

Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 1 mth można eksploatować silnik bez
ograniczeń.

Uwagi: W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne
zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Panther P52.
Preparat Panther P52 nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
W przypadku starszych pojazdów bez automatycznej regulacji, po zakończeniu obróbki tj. po 1000 km w razie potrzeby
dokonać regulacji zapłonu, wyregulować zawory, wolne obroty.


PRZEKŁADNIE


PANTHER P52 regeneruje i zabezpiecza przed skutkami tarcia tworząc metalo-ceramiczną samoregenerującą się warstwę
wierzchnią na powierzchniach kół zębatych oraz łożysk.
W układach hydraulicznych, ( siłowniki hydrauliczne, wspomaganie kierownicy etc ) w automatycznych skrzyniach biegów,
redukuje tarcie metalowych elementów np. pomp hydraulicznych, regeneruje ich węzły tarcia, zatem przywraca prawidłowe
ciśnienie w układzie. Czyści i udrażnia kanały olejowe, odblokowuje oraz udrażnia pracę sterowników i zaworów
hydraulicznych. Wprowadzamy do ciepłego oleju w układzie.


- Manualne skrzynie biegów.
- Automatyczne skrzynie biegów.
- Układy hydrauliczne w tym układy wspomagania kierownicy
- Przekładnie, reduktory, mosty napędowe
- Motocyklowe zintegrowane z silnikiem skrzynie biegów z mokrym sprzęgłem - dawkowanie jak w tabeli dla
   silników.
- Nie zaleca się stosowania preparatu w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują tylko
   metalowe pary okładzin - ten przypadek dotyczy około 4- 5% konstrukcji motocyklowych.
- W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe i niemetalowe, wówczas
  można stosować preparat P52 MOTO 4T.

Taka sytuacja dotyczy zdecydowanej większości, bo około 95- 96% konstrukcji motocyklowych - zintegrowanych układów przeniesienia napędu, silników ze skrzynią biegów z mokrym sprzęgłem, smarowanych jednym olejem.
Nie stosować: do bezstopniowych skrzyń biegów typu CVT i układów z tzw. sprzęgłem wiskozowym
Nie stosować - wszędzie tam gdzie nie wskazane jest obniżanie współczynnika tarcia.


DAWKOWANIE


Ilość preparatu, potrzebna do przeprowadzenia obróbki, określa poniższa tabela:


Dozowniki ”Panther P52 MOTO 4T ” zawierają 5 ml preparatu
Dla manualnych skrzyń biegów i mostów napędowych, z dużym przebiegiem, oraz pojazdów mocno eksploatowanych np
w sportach motorowych, zalecane jest zwielokrotnienie dawki preparatu. Zwiększona dawka preparatu nie spowoduje
żadnych skutków ubocznych.


INSTRUKCJA OBSŁUGI DLA SKRZYŃ BIEGÓW REDUKTORÓW I MOSTÓW NAPĘDOWYCH


1. Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście, reduktorze, najlepiej przejeżdżając kilka kilometrów ( lub stosować po
   jeździe )
2. Wyłączyć silnik, odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu, wycisnąć całą
   zawartość dozownika lub wszystkich dozowników (patrz tabela) do otworu wlewu oleju, następnie zakręcić korek wlewu
   oleju.
3. Przejechać jednorazowo odcinek 10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 – 300 m na wstecznym biegu (samochody).
4. Pełny rezultat obróbki mechanizmów osiągamy po przejechaniu minimum 1000 km lub po 20 mth godzinach pracy
mechanizmu. W tym czasie nie wymieniać oleju.


W przekładniach średnio obciążonych małych samochodów osobowych, jednorazowa dawka ( zgodna z tabelą ) wytwarza
warstwę na przebieg do 100 tys km.
Zaleca się jednoczesne stosowanie z preparatem P52MOTO 4T ECO-POWER preparatu PANTHER P2, jako katalizatora
paliw silnikowych ( benzyna i ON ) oraz regeneratora układu zasilania i układu wtryskowego. PANTHER P2 wpływa na
znaczną poprawę procesów spalania paliw silnikowych poprzez wywołanie zjawisk katalitycznego rozrywania łańcuchów
węglowodorowych i ich utlenianie, oczyszcza i smaruje układ paliwowy - ( oczyszcza wtryskiwacze i
pompowtryskiwacze ) Uelastycznia pracę silnika, podnosi moc i sprawność, obniża poziom toksyczności spalin, obniża
zużycie paliwa, ułatwia rozruch silnika, wspomaga filtry FAP, DPF, D-cat. Stosujemy co 2 tyś. km profilaktycznie, lub stale w
celu obniżenia spalania paliwa nawet do 20%. ( Jeden dozownik zawiera 5ml Panther P2 stosujemy na jeden zbiornik 50-
80 litrów paliwa) Podczas tankowania bezpośrednio przed wlaniem paliwa odbezpieczyć dozownik i całą zawartość
intensywnie wstrzyknąć do wlewu zbiornika. Następnie ostrożnie wprowadzić pistolet i spłukać preparat paliwem ze
ścianek wlewu.


Dla innych pojazdów i motocykli posiadających mniejsze zbiorniki, dawkę preparatu należy dopasować do wielkości
zbiornika stosując zasadę - 1ml Panther P2 na 10 l paliwa
Preparat Panther P52 MOTO 4T ECO-POWER
Spełnia wymagania norm UE i jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC)/
(1999/45/EWG) /(WE nr 1272/2008 CLP)
Produkty firmy Panther Oil nie zmieniają reologii oleju, spełniają wymagania norm UE, nie zawierają związków
teflonu ani molibdenu. Panther P52 MOTO 4T może być stosowany do olejów syntetycznych, półsyntetycznych
lub mineralnych.
EUH208 Zawiera polisiarczki, di-tert-butyl- oraz produkt reakcji kwasu bis (4-metylopentan-2-yl)
ditiofosforowego z tlenkiem fosforu,tlenkiem propylenu i rozgałęzionymi alkiloaminami (C12-C14).
Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej. H412 Działa szkodliwie na organizmy wodne, powodując
długotrwałe skutki. P102 Chronić przed dziećmi. P273 Unikać uwolnienia do środowiska.
Wyprodukowano w UE.

Inne produkty w tej samej kategorii: