Dodatki

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Dodatki

Nowość

Dodatek do oleju Panther P52 CLASSIC

P52 CLASSIC

Nowy

Unikalna technologia zastosowana w Panther P52 CLASSIC przeznaczona jest do regeneracji, zabezpieczenia i zmniejszenia sił tarcia w mechanizmach smarowanych olejem.

Więcej szczegółów

Dostępny

97.00 zł

Dodatek do oleju Panther P52 CLASSIC

Dodatek do oleju Panther P52 CLASSIC to

ZESTAW PREPARATÓW - MOLEKULARNY REGENERATOR METALO-CERAMICZNY DO REGENERACJI I ZABEZPIECZENIA PRZED ZUŻYCIEM SILNIKÓW SPALINOWYCH, SKRZYŃ BIEGÓW, MOSTÓW NAPĘDOWYCH, REDUKTORÓW I INNYCH PRZEKŁADNI, ORAZ UKŁADÓW HYDRAULICZNYCH W POJAZDACH LUB PRZEMYŚLE.

Panther P2 KATALIZATOR PALIW SILNIKOWYCH - REDUKTOR TOKSYN, REGENERATOR UKŁADÓW WTRYSKOWYCH ORAZ REDUKTOR ZUŻYCIA PALIW DLA POJAZDÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH I TERENOWYCH.


Preparat Panther P52 CLASIC jest podstawowym (klasycznym ) ZESTAWEM
preparatów zalecanym do regeneracji ale też i do zabezpieczenia przed zużyciem
podzespołów pojazdów, smarowanych olejami oraz paliwowych układów zasilania.


OPIS DZIAŁANIA


Unikalna technologia zastosowana w Panther P52 CLASSIC przeznaczona jest do regeneracji, zabezpieczenia i zmniejszenia sił tarcia w mechanizmach smarowanych olejem.

Preparat Panther P52 CLASSIC można mieszać ze wszystkimi rodzajami smarów i olejów,
gdyż nie wstępują z nimi w żadne reakcje chemiczne. Nie powoduje zmian reologicznych
środka smarnego, jest ich uszlachetniaczem (i regeneratorem powierzchni metalowych).


Regeneracja przy użyciu Panther P52 CLASSIC polega na przywróceniu nominalnych
rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których
występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej,
zabezpieczającej powierzchnie trących się detali. Regeneracja przeprowadzana jest bez
demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji.

Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących, powodują narastanie warstwy metalo-ceramicznej
we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych).

Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia. Proces narastania
sam optymalizuje szczeliny trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się samoczynnie, odbudowując powierzchnie. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych lub tam gdzie powstały rysy, odbudowuje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej zużytych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy (pożądanej) geometrii
trących się detali.


W skład, Panther P52 CLASSIC wchodzą: kompozyty metalo-ceramiczne z dodatkami i
inhibitorami. W rezultacie dyfuzji preparatu Panther P52 CLASSIC w metalową powierzchnię,
polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tworzy unikalna warstwa wierzchnia
(powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).

Proces powstawania warstwy nazywany jest metalo-ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i
wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.

Na skutek wysokiej temperatury, powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje „zespalanie” cząsteczek
Panther P52 CLASSIC.

Stopione cząsteczki Panther P52 CLASSIC charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu w zużyte miejsca, gdzie występuje najwyższa temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach
połączone cząsteczki metalu i Panther P52 CLASSIC (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową.


Panther P52 CLASSIC należy stosować przede wszystkim do remontu oraz profilaktycznie,
dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy. Trwałość nowo utworzonej warstwy wierzchniej jest znacznie większa i nie posiada żadnych znanych odpowiedników tak z uwagi na przewodność cieplną jak i ścieralność. Nanotechnologia Panther GP ( P52 ) jest inżynierią
materiałowa na poziomie molekularnym.


Zasadnicze parametry i korzyści warstwy ceramiczno-metalowej powstałej po obróbce:


● Współczynnik tarcia kinematycznego: 0,015 – tj. 10-cio krotnie mniejszy niż w
   przypadku urządzeń smarowanych tylko olejem lub smarem. (Współczynnik tarcia pary trącej
   stal po stali w oleju wynosi 0,15).
● Mikrotwardość – 4000-4500 MPa (400 – 450 kg/mm2) (dla porównania mikrotwardość
   stali wynosi przeciętnie 600 MPa (60 kg/mm2)
● Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm2);
● Wysoka odporność obrobionej preparatem PANTHER P52 powierzchni na korozję
   agresywnymi substancjami chemicznymi.

KORZYŚCI EKSPLOATACYJNE TECHNOLOGII PANTHER P52

Remont, regeneracja i odbudowa geometrii detali w trakcie ich eksploatacji, poprzez
tworzenie warstwy metalo-ceramicznej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej
porysowania, defekty i wyżłobienia.

1.Nie trzeba demontować ani też wyłączać z eksploatacji mechanizmu, aby go
   wyremontować i zabezpieczyć przed tarciem.
2.W przypadku całkowitego (awaryjnego) wycieku oleju ze skrzyni biegów lub reduktora
   tylnego mostu – możliwość krótkotrwałej kontynuacji jazdy bez uszkodzenia mechanizmów.
   Znacznie zwiększa bezpieczeństwo i niezawodności mechanizmów, co nie jest bez
   znaczenia w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
3.Zmniejszenie współczynnika tarcia spowodowane powstałą w procesie warstwą metaloceramiczną
   tym samym zwiększenie sprawności mechanizmu – mocy silnika.
4.Zabezpiecza przed skutkami niepożądanego tarcia i wydatne zmniejsza współczynnik
  tarcia (do wartości po niżej 0,02), tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi
  się metalowymi częściami.
5.Technologia zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
6.Powoduje zmniejszenie drgań i hałasu.
7.Podnosi i wyrównuje ciśnienie sprężania do wartości nominalnych.
8.Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni.
9.Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10 razy.
10.Umożliwia wydłużenie przebiegów miedzy wymianami oleju, zmniejsza zużycie oleju
11.W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa
   umożliwia czasowo dalszą pracę (np. jazdę) urządzenia bez jego zniszczenia.
12.Preparat Panther P52 CLASSIC nie zmienia parametrów oleju czy smaru. Olej lub smar
   jest tylko jego nośnikiem.
13.Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne
   w przypadku stosowania złej jakości olejów).
14.Zmniejsza koszty remontu w porównaniu z tradycyjnym od 5 do 20 razy.
15.Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
16.Efekt odbudowy powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej
   na 100 000 km przebiegu samochodu).
17.Technologia prosta i uniwersalna w stosowaniu. Niskim kosztem i niewielkim nakładem
    pracy uzyskuje się zwiększone bezpieczeństwo użytkowania pojazdu czy urządzenia.
18.Preparaty Panther P52 CLASSIC nie wymagają dodatkowych urządzeń w procesie
    obróbki. Produkt w stosowaniu nie wymaga serwisowania.
19.Preparaty można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej
    konsultacji z producentem.
20.Panther P52 CLASSIC nie powoduje żadnych skutków ubocznych.

SILNIKI – OGÓLNE ZASADY STOSOWANIA

1.Najwyższą efektywność w stosowaniu Panther P52 CLASSIC, uzyskuje się przestrzegając
  ściśle zaleceń niniejszej instrukcji.
2.W trakcie całego procesu metalo-ceramizacji (1,5 tyś. km. lub 25 motogodzin) nie wymieniać
   oleju. Olej wymienić wtedy, gdy nastąpi termin jego wymiany.
3.Preparat Panther P52 CLASSIC można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do
   wszystkich rodzajów silników spalinowych (benzynowych, zasilanych gazem, Diesla, z
   turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda, z filtrami cząstek stałych).
4.Zaniżona dawka Panther P52 CLASSIC nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
5.Zawyżona (np. 2 x większa) dawka Panther P52 CLASSIC nie powoduje żadnych skutków
   ubocznych jedynie wydłuży się czas trwania obróbki.
6.Ilość preparatu, potrzebną do metalo-ceramizacji powierzchni par tarcia, określa poniższa
   tabela:

Ilość oleju w silniku w litrach

Ilość preparatu w mililitrach dla silnika

Ilość preparatu przy przebiegu po wyżej 200 tys. km

do 5 l.

10 ml.

20 ml

5-10 l.

20 ml.

30 ml

10-15 l.

30 ml.

40 ml

15-25 l.

40 ml.

50 ml


Ilość oleju w silniku w litrach Ilość preparatu w mililitrach dla silnika
Ilość preparatu przy przebiegu po wyżej 200 tys. km
do 5 l. 10 ml. 20 ml
5-10 l. 20 ml. 30 ml
10-15 l. 30 ml. 40 ml
15-25 l. 40 ml. 50 ml


W przypadku większej ilości oleju w układzie hydraulicznym lub w silniku niż 30 I. prosimy o
kontakt z naszą firmą w celu określenia ilości preparatu.
Jedna dawka „Panther P52 CLASSIC” zawiera 10 ml preparatu łatwo rozpuszczalnego
w oleju.
Zalecamy (w miarę możliwości przed i po obróbce) wykonać podstawowe pomiary diagnostyczne
silnika w celu potwierdzenia skuteczności działania Panther P52 CLASSIC. Do
podstawowych pomiarów zaliczamy:
1.Pomiar ciśnienia sprężania w każdym z cylindrów silnika.
2. Pomiar ciśnienia oleju.
3. Pomiar zużycia paliwa i oleju.
4. Analiza spalin.

KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PODCZAS OBRÓBKI SILNIKA

1.Rozgrzać silnik do roboczej temperatury (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio
  minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
2.Wyłączyć silnik.
3.Odkręcić korek wlewu oleju, odbezpieczyć dozownik i wycisnąć odpowiednią ilość
  (wynikającą z tabeli) preparatu do otworu wlewu oleju.
4.Zakręcić korek wlewu oleju.
5.Uruchomić i pozostawić pracujący na biegu jałowym silnik przez co najmniej 0,5 godziny,
   lecz im dłużej pojazd pozostanie na biegu jałowym tym lepsze będzie rozprowadzenie
   preparatu.
6.Pokonać łagodnie (tak jak przy docieraniu silnika) odcinek 30 km (niekoniecznie
   jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min. lub w przypadku
   braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 90 km / h. Uwaga: 30 km
   przebiegu – można zastąpić półgodzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na
   biegu jałowym – odpowiada 50 km jazdy.
7.Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik
   (tak jak przy docieraniu) w ciągu O,5 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną
   prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
   wstrzyknąć do wlewu zbiornika. Następnie ostrożnie wprowadzić pistolet i spłukać preparat
   paliwem ze ścianek wlewu.
   Preparaty Panther są bezpieczne zgodnie z normą UE (91/155/EEC)/(1999/45/EWG)/(WE nr
   1272/2008 CLP)

Produkty firmy Panther Oil nie zmieniają reologii oleju, spełniają wymagania norm UE, nie zawierają związków
teflonu ani molibdenu. Panther P52 CLASSIC może być stosowany do olejów syntetycznych, półsyntetycznych
lub mineralnych.


Panther P2 może być stosowany zarówno do benzyny jak i oleju napędowego.
EUH208 Zawiera polisiarczki, di-tert-butyl- oraz produkt reakcji kwasu bis (4-metylopentan-2-yl)
ditiofosforowego z tlenkiem fosforu,tlenkiem propylenu i rozgałęzionymi alkiloaminami (C12-C14).
Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej. H412 Działa szkodliwie na organizmy wodne, powodując
długotrwałe skutki. P102 Chronić przed dziećmi. P273 Unikać uwolnienia do środowiska.
Wyprodukowano w UE.
Przechowywać w temperaturze po niżej +40°C, Nie spożywać !, Chronić przed dziećmi !

Inne produkty w tej samej kategorii: