Dodatki do DIESLA

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Dodatki do DIESLA

Dodatek do diesla AMSOIL Diesel All-In-One ADB 473ml

ADBCN

Nowy

AMSOIL Diesel All-In-One ADB to janwyższej klasy dodatek do paliwa silników wysokoprężnych diesel. Oferuje niespotykane korzyści. Czyści cały układ zasilania, smaruje cały układ, podnosi liczbę cetanową oraz pełni rolę antyżelu na zimę.

Więcej szczegółów

Dostępny

42.00 zł

Dodatek do diesla AMSOIL Diesel All-In-One ADB 473ml

Dodatek do oleju napędowego typu all-in-one AMSOIL Diesel All-In-One

Najlepsze osiągi i całoroczna ochrona

Dodatek do oleju napędowego AMSOIL Diesel All-In-One ADB posiada te same doskonałe właściwości myjące i smarne, co AMSOIL Diesel Injector Clean. Ma również tak samo doskonałe właściwości zapewniające przepływ zimnego paliwa, oraz zapobiegające żelowaniu, jak AMSOIL Diesel Cold Flow. Dodatek ten zapewnia również wzrost mocy silnika, oraz liczby cetanowej paliwa, w różnym stopniu jak środek AMSOIL Cetan Boost. Wszystko to w jednym wygodnym opakowaniu. Środek można bezpiecznie stosować ze wszelkimi paliwami przeznaczonymi do silników wysokoprężnych, w tym biodiesla. Dodatek do oleju napędowego AMSOIL Diesel All-In-One został opracowany w celu zapewnienia doskonałej całorocznej ochrony i lepszych osiągów. Jedna dawka środka zapewnia doskonałe właściwości myjące, lepsze właściwości smarne, lepszy przepływ zimnego paliwa i wyższą liczbę cetanową.

Zwiększenie mocy silników i obniżenie zużycia paliwa

Osady odkładające się na wtryskiwaczach paliwa zmieniają kąt i ciśnienie podawania wtryskiwanego paliwa, pogarszając jego atomizację i powodując niekompletne spalanie. Powoduje to zwiększenie emisji spalin i dymienie. Producenci dążą obecnie do zwiększenia mocy silników, a wysokociśnieniowe systemy zasilania wyposażone w układy common rail stają się coraz bardziej popularne. Jednocześnie musza one spełniać rygorystyczne przepisy odnoszące się do emisji spalin. W wysokociśnieniowych systemach paliwowych typu common rail, ciśnienie wtrysku może dochodzić, a nawet przekraczać 30 000 pSI.

Służy to atomizacji paliwa, które podawane w formie drobnej mgiełki zapewnia bardziej efektywne spalanie, wyższą moc i niższe zużycie paliwa, przy jednoczesnej redukcji emisji spalin. Aby sprostać wysokociśnieniowym warunkom pracy, przy budowie i montażu wtryskiwaczy zachowywana jest maksymalna precyzja, rzędu jednego do trzech mikronów (grubość ludzkiego włosa to przeciętnie 70 do 100 mikronów). Nawet niewielka ilość osadów odkładająca się na elementach, takich jak iglica wtryskiwacza może doprowadzić do przytykania się, lub całkowitego zablokowania przepływu paliwa. Obniżyłoby to moc silnika i zwiększyło zużycie paliwa. Tradycyjne dodatki do paliwa nie są w stanie poradzić sobie z usunięciem takich zanieczyszczeń.

Dodatek do paliwa AMSOIL Diesel All-In-One zawiera wysoce zaawansowane dodatki chemiczne, których działanie koncentruje się w rejonie wtrysków paliwa, zapobiegając powstawaniu depozytów (w tym tradycyjnych osadów węglowych), przywracając moc silników i ich funkcjonalność do stanu fabrycznego. Przy regularnym stosowaniu, polepszeniu ulega również przyspieszenie. Oszczędność na paliwie powoduje, że stosowanie środka nie generuje dodatkowych kosztów.

Lepsze smarowanie pomp paliwowych i wtryskiwaczy obniża ich zużycie

Paliwo do silników wysokoprężnych o niskiej zawartości siarki (ULSD) oznacza znacznie gorsze właściwości smarne. Wpływa to w ogromnym stopniu na zużycie pomp paliwowych i wtryskiwaczy. Diesel All-In-One zapewnia wymagane smarowanie pomp paliwowych i wtrysków, redukując zużycie elementów, wydłużając ich żywotność i redukując koszty związane z ich serwisowaniem.

Poprawa właściwości paliwa zapewniająca najwyższe osiągi.

Paliwo o wyższej liczbie cetanowej zapewnia lepsze spalanie, co skutkuje lepszymi osiągami. Poprzez wzrost liczby cetanowej, Diesel All-In-One polepsza jakość zapłonu oleju napędowego, maksymalnie zwiększając moc silnika i ułatwiające jego rozruch. Dzięki wyższej liczbie cytrynowej, praca silnika na biegu jałowym jest równa, zmniejsza się dymienie i emisja szkodliwych spalin.

Zapobieganie żelowaniu paliwa

Wraz z obniżeniem się temperatury otoczenia, woski naturalnie znajdujące się w paliwie do silników wysokoprężnych zaczynają się krystalizować. Punkt, w którym dochodzi do tworzenie się kryształów wosków nazywany jest temperaturą mętnienia. Kryształy wosków ostatecznie doprowadzają do zablokowania filtra paliwa, co uniemożliwia przepływ paliwa i w konsekwencji uniemożliwia uruchomienie silnika. Podczas gdy niskiej jakości paliwo może tworzyć kryształy wosków już w temperaturach tak wysokich jak 4oC, to większość paliw do silników wysokoprężnych charakteryzuje się temperaturą mętnienia wynoszącą 0oC. Punkt, w którym kryształy blokują filtr paliwa jest znany, jako temperatura blokowania filtra( cfp p). Zastosowanie dodatku Diesel All-In-One obniża temperaturę blokowania filtra o maksymalnie 22oC, przy zastosowaniu paliwa o niskiej zawartości siarki.

Norma ASTM D975 w teście ASTM D6079 odnośnie paliwa do silników wysokoprężnych określa średnicę zarysowania poniżej 520 mikrometrów, podczas gdy Stowarzyszenie Producentów Silników określa średnicę zarysowania na 460 mikrometrów.

Badania AMSOIL Diesel All-In-One wykazały, że dodatek zapewnia znaczny wzrost smarowania przez paliwo wzbogacone (obserwacje prowadzono we wszystkich Stanach Ameryki Północnej). Zaowocowało to zwiększeniem ochrony elementów przed zużyciem.

Testy dodatku AMSOIL Diesel All-In-One wykazały, że środek zapewnia znaczny lepszy przepływ zimnego paliwa we wszystkich pojazdach eksploatowanych na terenie całych Stanów Zjednoczonych, zapewniając lepsze właściwości niskotemperaturowe paliwa.

Wydłużona żywotność filtra.

Współczesne silniki wysokoprężne pracują w warunkach wysokich temperatur. Wzrost temperatury paliwa powracającego do zbiornika powoduje odkładanie się osadów, które osadzają się w filtrze paliwa (patrz ilustracja) powodując jego zapychanie i przedwczesne zużycie. Dodatek AMSOIL Diesel All-In-One efektywnie zapobiega powstawaniu depozytów wydłużając żywotność filtra paliwa.

Zastosowanie

Zaleca się stosowanie dodatku AMSOIL Diesel All-In-One we wszystkich typach pojazdów ciężarowych i vanów użytkowanych w ruchu drogowym i poza drogowym, oraz w wysokoprężnych silnikach stosowanych do napędu łodzi.

Środek należy stosować regularnie przed napełnieniem zbiornika paliwem. Środek AMSOIL Diesel All-In-One musi być dodawany w temperaturze powyżej temperatury mętnienia (tj. temperatury, w której zaczynają tworzyć się kryształy wosków). Zastosowanie dodatku w niższych temperaturach nie odwróci procesu żelowania, ani krystalizacji włosków, które już wystąpiły.

Iglica wtrysku paliwa wysokociśnieniowego systemu common rail

Iglica tradycyjnego wtrysku paliwa

Aby wytworzyć wysokie ciśnienie paliwa niezbędnego w celu polepszenia spalania, wtryski paliwa wysokociśnieniowych systemów common rail silników wysokoprężnych wyposażone są w mniejsze bardziej precyzyjne elementy. Lepsze spasowanie elementów sprzyja powstawaniu wewnętrznych osadów i zakłóca pracę iglicy, zmniejszając osiągi silnika. Może również dochodzić do osadzania się depozytów na zewnętrznych częściach dyszy wtryskiwacza (niedomaganie tradycyjnych wtryskiwaczy paliwa).

Podczas gdy wiele innych producentów dodatków do paliwa nadal nie uporało się z problemem osadów powstających na wewnętrznych częściach wtryskiwaczy oleju napędowego, dostarczany przez AMSOIL dodatek Diesel All-In-One zapobiega powstawaniu osadów, wszędzie tam, gdzie może dojść do ich powstawania, zwiększając moc silnika, obniżają zużycie paliwa i polepszając funkcjonowanie układów common rail, jak również tradycyjnych układów paliwowych.

Sposób użycia:

Na każdej butelce jest skala.

Wedle skali 2oz (uncje) dawkujemy na 5 galonów ( 19L oleju napędowego)

Butelka ma pojemność 16oz (uncji) czyli wystarcza na 151L oleju napędowego.

Inne produkty w tej samej kategorii: