Kategorie

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Kategorie

Regulamin zakupów sklepu internetowego www.zmienolej.pl

§ 1

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Piotr Dziektarz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "PITERTECH" PIOTR DZIEKTARZ, ul. Rożnowa 9, 32-020 Wieliczka, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 6831262823, REGON 121509550.

  2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.zmienolej.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może składać Zamówienia.

  3. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (konsument lub osoba nieposiadająca statusu konsumenta).

  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

  5. Regulamin – niniejszy regulamin.

  6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.

  7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności oleje i płyny motoryzacyjne oraz środki smarne.

  8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.

  9. Newsletter – elektroniczna forma informacji rozsyłanej za pomocą poczty elektronicznej do Kupujących oraz innych użytkowników Sklepu.

§ 2

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

  2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

  3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący i obciążają go osobiście.

  4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (biuro@zmienolej.pl), telefonicznie pod numerem 12 288 32 09 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 20.00), pisemnie listem oraz osobiście w siedzibie Sklepu.

  5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

  6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia.

  7. Wszystkie Towary prezentowane w Sklepie są wolne od wad.

  8. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym Towarze nie zawiera kosztów przesyłki.

  9. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Polski.

  10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

  11. W celu umożliwienia korzystania ze Sklepu, Kupujący musi się zarejestrować (rejestracja jest konieczna do składania Zamówień w Sklepie). Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego przez podanie adresu e-mail i hasła dostępu.

  12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

§ 3

Składanie zamówień

  1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać przez całą dobę.

  2. W celu złożenia Zamówienia należy dodać wybrany Towar poprzez funkcję „Dodaj do koszyka”, a następnie postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu, aż do kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

  3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis Sklepu Kupujący otrzymuje niezwłocznie (w ciągu 1 dnia roboczego) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznej weryfikacji Zamówienia.

  5. Zawartość Sklepu jest prezentowana wyłącznie w celu informacyjnym. Przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje dopiero po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę, co następuje po otrzymaniu drugiego maila, potwierdzającego przyjęcie Zamówienia do realizacji.

  6. Aktualny status realizacji Zamówienia Kupujący może sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto na stronie Sklepu.

  7. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe (e-mailem lub telefonicznie). Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru.

  8. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

    1. przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o nr 72 1140 2004 0000 3902 7307 4772 (mBank),

    2. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU (świadczonych przez PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

    3. gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej (za pobraniem),

    4. gotówką przy odbiorze przesyłki osobiście w siedzibie Sklepu (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem ze Sprzedawcą).

  1. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych powinien zapłacić za Towar wraz kosztami dostawy w terminie 7 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust. 3 Regulaminu. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.

  2. Informacje o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w trakcie procedury składania Zamówienia (w formularzu Zamówienia). Ponadto informacja o standardowych kosztach dostawy uwidoczniona została w zakładce „Wysyłka” na stronie głównej Sklepu. Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem odbioru osobistego oraz zamówienia, na kwotę powyżej 500 zł - gdzie koszty te wynoszą dla Kupującego 0,00 zł).

  3. Standardowe koszty wysyłki (paczka do 31 kg) kształtują się następująco:

    1. wysyłka kurierem DHL po przedpłacie – 15 zł brutto,

    2. wysyłka kurierem DHL za pobraniem – 22 zł brutto,

    3. wysyłka za pośrednictwem Paczkomatu po przedpłacie - 10zł,

§ 4

Realizacja Zamówień

  1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).

  2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 7 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.

  3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona w przypadku Zamówień płatnych przy odbiorze – po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę lub w przypadku Zamówień płatnych przelewem/za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

  4. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby przesyłka została nadana w możliwie jak najkrótszym terminie. Termin realizacji Zamówienia (wraz z dostawą) wynosi średnio 7 dni. W przypadku przewidywanego przedłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym każdorazowo i niezwłocznie informowany poprzez pocztę e-mail.

  5. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

  6. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce.

  7. Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji dostawy:

  8. wysyłka Towaru firmą kurierską,

  9. wysyłka Towaru do Paczkomatu InPost,

  10. odbiór osobisty przez Kupującego w siedzibie Sklepu (po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru).

  11. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

  12. Odbierając dostarczoną przez przewoźnika przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545§ 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.

§ 5

Rękojmia i gwarancja

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.

  2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.

  3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sprzedawcy lub za pomocą poczty e-mail: biuro@zmienolej.pl.

  4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.

  5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.

  6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.

  7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy.

  8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  9. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.

  10. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.

  11. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

  12. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony.

  13. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.

§ 6

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe.

  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  4. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.

  7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta, co nie wiąże się dla Konsumenta z żadnymi kosztami.

  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.

  10. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

§ 7

Ochrona danych osobowych i prywatności

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych na stronach Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. RODO oraz aktualnie obowiązującymi regulacjami prawa polskiego.
  3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia wejścia użytkownika na stronę Sklepu i przeglądania jej zawartości, skorzystania przez użytkownika Sklepu z newslettera dostępnego na stronie Sklepu, dokonania rejestracji konta na stronie Sklepu, zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towaru oraz obsługi formularza kontaktowego – zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę jest dobrowolna zgoda osoby, której dane dotyczą, albo – o ile zostało to wyraźnie wskazane – niezbędność przetwarzania do wykonania umowy.
  5. Sprzedawca może udostępniać zebrane od Kupującego lub innego użytkownika Sklepu dane osobowe podmiotom, wskazanym w komunikatach pojawiających się na stronie Sklepu. Sprzedawca nie przekazuje danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  6. Kupującemu lub innemu użytkownikowi Sklepu przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu wykonania tych praw należy skierować żądanie pod adres email: biuro@zmienolej.pl, numer telefonu: 12 288 32 09 lub osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
  7. Zapisując się do Newslettera w Sklepie Kupujący (lub inny użytkownik Sklepu) wyraża zgodę na wykorzystywanie e-maila podanego przez Kupującego (lub innego użytkownika Sklepu) do informowania go o nowościach, promocjach i rabatach.
  8. W każdej chwili Kupujący (lub inny użytkownik Sklepu) ma prawo zrezygnować z Newslettera. Aby zażądać wypisania z Newslettera, wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres biuro@zmienolej.pl lub złożyć taką dyspozycję w siedzibie Sprzedawcy.
  9. Na stronie Sklepu są wykorzystywane pliki cookies. Stosowane są one w celach zapewnienia maksymalnej wygody wszystkich użytkowników (w tym Kupujących) przy korzystaniu ze Sklepu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na stronie, zbieranie anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych, także przez inne portale, w tym portale społecznościowe, np. Facebook). Korzystanie ze Sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym każdego użytkownika. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na stosowanie plików cookies powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Tu znajduje się więcej informacji o plikach cookies.

§ 8

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.

  3. Sprzedawca ma prawo zmienić Regulamin. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca informuje Kupujących na adres e-mail na co najmniej 14 dni przed terminem wejścia w życie zmian Regulaminu. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie Kupujący informuje o tym Sprzedawcę na adres e-mail, a wówczas Sprzedawca usuwa konto Kupującego. Zamówienia złożone przez Kupujących przed zmianą Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

  4. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronach Sklepu www.zmienolej.pl (zakładka „Regulamin”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 25.12.2014 r. Regulamin obowiązujący do dnia 24.12.2014 r. jest do pobrania tutaj.

  5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej umowy następuje poprzez:

    1. udostępnienie Regulaminu na zasadach określonych w § 8 ust. 4 Regulaminu,

    2. przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail,

    3. dołączanie do przesyłek dowodu zakupu.