Brak produktów
Ładowanie...
waldemar
Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej
![]()
Bartek
Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej
![]()
Mirosław
Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej
![]()
Piotr
Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej
![]()
radek
Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej
![]()
Przemek
Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej
![]()
si2wy
Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej
![]()
Arkadiusz
Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej
![]()
Dariusz
Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej
![]()
Piotr
Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej
![]()
Olej przekładniowy 75W90 zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. Przeznaczony jest do stosowania wszędzie tam, gdzie mogą występować przeciążenia udarowe. Jest to olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu, o doskonałych właściwościach przenoszenia obciążeń sprawdzających się w różnych temperaturach otoczenia. Olej przekładniowy 75W90 wyróżnia się doskonałą stabilnością termiczną, wysokim wskaźnikiem lepkości i doskonałymi właściwościami również w niskich temperaturach.
Właściwości oleju przekładniowego 75W90
Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 13,5 cSt max. < 18,5
Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99
AMSOIL Manual Transmission Transaxle Gear Lube 75W90 GL4 jest najwyższej jakości na świecie mieszanka najlepszych olejów syntetycznych oraz wysokiej jakości dodatków. AMSOIL Manual Transmission Transaxle Gear Lube 75W90 GL4 jest...
Syntetyczny olej przekładniowy Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube zaprojektowany specjalnie dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, kamperów, samochodów sportowych, samochodów osobowych, terenowych, SUV-ach, pojazdach ratunkowych, autobusach, pojazdach użytkowych i ciągnikach i eksploatacji przedłużonej do 800 000km (500 000 mil). Syntetyczny olej przekładniowy Amsoil 75W90 Long Life Gear Lube...
AMSOIL 75W90 GL5 Severe Gear Synthetic Extreme Pressure (EP) Gear Lube jest najwyższej jakości na świecie mieszanka najlepszych olejów syntetycznych oraz wysokiej jakości dodatków. AMSOIL 75W90 GL5 Severe Gear Synthetic Extreme Pressure (EP) Gear...
FUCHS SINTOPOID LS 75W90 to syntetyczny, wielofunkcyjny olej dedykowany do przekładni głównych oraz mostów napędowych FUCHS SINTOPOID LS 75W90 to syntetyczny, wielofunkcyjny olej...
Millers Oils EE Transmission 75W90 GL4/GL5 1L to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy, o niskim współczynniku tarcia. Millers Oils EE Transmission 75W90 GL4/GL5 1L to najwyższej...
Millers Oils EE Transmission 75W90 GL4/GL5 1L to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy, o niskim współczynniku tarcia. Millers Oils EE Transmission 75W90 GL4/GL5 1L to najwyższej...
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukują tarcie i minimalizują straty mocy. W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy w połączeniu z...
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty”...
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty”...
W pełni syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami chroniącymi szpery. Znakomita ochrona zębatek i przesuwek, minimalne straty mocy. W pełni syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami chroniącymi...