Ładowanie...
waldemar
Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej
![]()
Bartek
Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej
![]()
Mirosław
Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej
![]()
Piotr
Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej
![]()
radek
Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej
![]()
Przemek
Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej
![]()
si2wy
Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej
![]()
Arkadiusz
Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej
![]()
Dariusz
Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej
![]()
Piotr
Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej
![]()
Lepkość oleju silnikowego wpływa na ściekanie elementów silników spalinowych. Jest również miarą tarcia wewnętrznego cieczy.
Wybierając olej silnikowy należy zwrócić szczególną uwagę na jego lepkość, ponieważ wpływa ona na zdolność oleju do zmniejszania tarcia i transportu ciepła. Jest ona mierzona w mPa * s (milipaskal-sekunda) lub jej odpowiedniku cP (centi-Poise), ale w życiu codziennym nie stosujemy rzeczywistej lepkości mierzonej, a zamiast tego używamy klas lepkości. Decydując się na konkretny olej silnikowy, warto pamiętać, że klasy te znane są również jako „gęstość” i zostały ustanowione przez SAE (Society of Automotive Engineers-Stowarzyszenie Inżynierów Samochodowych). Aby zakwalifikować oleje silnikowe do danej kategorii, muszą one spełniać pewne wymagania, które ujęte zostały w tabeli SAE J 300
Podkategorie
Olej silnikowy 0W16 jest to najnowszy, zaawansowany technologicznie olej syntetyczny, który pomaga zapewnić skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa. Zalecany jest do wszystkich silników, w których producent dopuszcza taką lepkość lub taką stosuje.
Olej silnikowy 0W16 dedykowany do wielu nowoczesnych konstrukcji samochodów Japońskich i hybryd gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Jest to olej syntetyczny o niskiej lepkości, zapewniającej znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Właściwości oleju silnikowego 0W60 wg. SAE J300
Maksymalna lepkość dynamiczna 6200 cP w temp. -35 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -40 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 6,1 mm2/s do 8,2 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,3 cP
Olej silnikowy 0W20 jest to zaawansowany technologicznie olej syntetyczny, który pomaga zapewnić skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa. Zalecany jest do wszystkich silników, w których producent dopuszcza taką lepkość lub taką stosuje.
Olej silnikowy 0W20 dedykowany do wielu nowoczesnych konstrukcji samochodów Japońskich gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Jest to olej syntetyczny o niskiej lepkości, zapewniającej znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Olej silnikowy 0W20 stosowany jest przez koncern Honda od 2001r. na tzw. pierwsze zalanie fabryczne.
Właściwości oleju silnikowego 0W20 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6200 cP w temp. -35 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -40 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 6,9 - 9,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,6 cP
Olej silnikowy 0W30 to olej syntetyczny umożliwiający wydłużenie przebiegów między wymianami oleju dla silników benzynowych i Diesla. Zalecany jest do wszystkich silników w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. Oleje syntetyczne tej klasy mają niską lepkość, która umożliwia wydłużenie pracy i rozruch samochodu w warunkach najniższych temperatur.
Olej silnikowy 0W30 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Oleje syntetyczne zapewniają wysoką stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Pomagają zredukować starzenie się oleju, co skutkuje dłuższą ochroną silnika.
Olej silnikowy 0W30 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku
Właściwości oleju silnikowego 0W30
Olej silnikowy 0W30 i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6200 cP w temp. -35 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -40 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 9,3 - 12,5 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,9 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 0W40 to olej syntetyczny zapewniajmy bezawaryjną pracę silnika, nawet ekstremalnych warunkach. Specjalnie zaprojektowany, aby sprostać zmiennym wymaganiom silnika, minimalizować kontakt metal o metal a także zachowywać trwały film olejowy.
Olej 0W40 zalecany jest do większości silników w których producent zaleca także olej silnikowy 0W20, 0W30, 5W30, 5W40 czy 10W40
Olej silnikowy 0W40 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Ten olej syntetyczny pozwala utrzymywać maksymalną moc na dłużej, nawet pod dużym ciśnieniem i w każdych warunkach pracy, a przy tym zmniejsza zużycie paliwa.
Olej silnikowy 0W40 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku.
Właściwości oleju silnikowego 0W40 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6200 cP w temp. -35 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -40 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 12,5 - 16,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,5 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 5W20 jest energooszczędnym olejem zmniejszającym zużycie paliwa. Zalecany jest do wszystkich silników w których producent dopuszcza taką lepkość lub taką stosuje.
Olej silnikowy dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika już od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce. Zmniejsza jego zużycie podczas rozruchu oraz rozgrzewania się.
Olej silnikowy 5W20 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku, często zastępuje olej silnikowy 0W20.
Właściwości oleju silnikowego 5W20 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6600 cP w temp. -30 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -35 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 6,9 - 9,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,6 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 5W30 to najwyższej jakości oleje silnikowe przeznaczone do silników w samochodach osobowych, vanach, samochodach typu SUV i lekkich dostawczych. Zalecane są więc do większości silników o bardzo uniwersalnym zastosowaniu.
Oleje silnikowe 5W30 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Opracowany został z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Olej 5W30 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku, często zastępuje olej silnikowy 0W20, 0W30, 5W20, 10W30
Właściwości oleju silnikowego 5W30 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6600 cP w temp. -30 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -35 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 9,3 - 12,5 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,9 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 5W40 to uniwersalny olej syntetyczny, który zapewnia długą żywotność silnika w samochodach różnego typu.
Oleje silnikowe tego typu dedykowane są do wielu nowoczesnych jak starszych konstrukcji samochodów, gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Posiadają lepsze właściwości ochronne w wysokich temperaturach, a także lepsze parametry przy rozruchu na zimno. Olej syntetyczny 5W40 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silników dostępnych na rynku, często zastępując oleje silnikowe o innych lepkościach oferując grubszy film olejowy. Zmniejsza jednocześnie pobór oleju silnikowego o niższych klasach lepkości.
Właściwości oleju silnikowego 5W40 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6600 cP w temp. -30 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -35 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 12,5 - 16,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,5 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 5W50 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Gwarantuje doskonałą ochronę współpracujących części silnika. Olej 5W50 idealnie nadaje się do ograniczania zużycia silnika, ponieważ zapobiega powstawaniu szlamu i osadu, które gromadzą się w miarę eksploatacji silnika. Skuteczny system dodatków uszlachetniających dla ograniczenia tworzącego się szlamu i osadów przyczynia się do wolniejszego zużycia silnika.
Olej silnikowy 5W50 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gdzie oczekuje się większej odporności na zerwanie filmu olejowego.
Olej 5W50 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego. Zrównoważona receptura pomaga zapewnić doskonałe działanie pojazdów przez cały okres ich eksploatacji.
Właściwości oleju silnikowego 5W50 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 6600 cP w temp. -30 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -35 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 3,8 mm2/s do 16,3 - 21,9 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 10W30 zalecany jest do wszystkich silników w których producent zaleca taką lepkość lub zbliżony olej 5W30. Może być stosowany w ciągu całego roku, praktycznie we wszystkich warunkach pracy.
Olej silnikowy tego typu dedykowany jest do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Zachowuje trwały film smarowy w warunkach wysokich obciążeń termicznych i mechanicznych.
Olej 10W30 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku, ponieważ posiada bardzo dobrą odporność na utlenianie, co zapobiega tworzeniu się tzw. „czarnych szlamów”.
Właściwości oleju silnikowego 10W30 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -25 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -30 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 4,1 mm2/s do 9,3 - 12,5 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 2,9 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 10W40 to uniwersalny olej półsyntetyczny, który chroni przed zużywaniem się silnika. Zalecany do stosowania w benzynowych układach napędowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, z katalizatorem spalin lub bez zasilanych benzyną bezołowiową i gazem LPG. Oleje 10W40 dedykowane są do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów gwarantujący właściwą i bezawaryjną pracę silnika. Zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem i wyjątkowo skuteczne utrzymanie wnętrza silnika w czystości.
Olej 10W40 został opracowany z myślą o kierowcach, którym zależy na doskonałych właściwości ochronnych w niskich temperaturach. Olej silnikowy 10W40 ma bardzo szerokie zastosowanie w większości silnikach dostępnych na rynku.
Właściwości oleju silnikowego 10W40 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -25 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -30 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 4,1 mm2/s do 12,5 - 16,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,5 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 10W50 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów również wyczynowych i sportowych. Olej 10W50 idealnie nadaje się do ograniczania zużycia silnika, ponieważ zapobiega powstawaniu szlamu i osadu, które gromadzą się w miarę eksploatacji silnika. Skuteczny system dodatków uszlachetniających dla ograniczenia tworzącego się szlamu i osadów przyczynia się do wolniejszego zużycia silnika. Olej silnikowy 10W50 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 10W50 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -25 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -30 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 4,1 mm2/s do 16,3 - 21,9 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 10W60 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów wyczynowych i sportowych. Olej 10W60 ma bardzo gruby filtr olejowy, co stawia znaczne opory, ale też zapewnia najwyższy stopień ochrony. Używany jest w autach sportowych i np. zabytkowych.
Olej silnikowy 10W60 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 10W60 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -25 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -30 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 4,1 mm2/s do 21,9 - 26,1 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 15W40 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Opracowany specjalnie do samochodów z dużym przebiegiem. Olej 15W40 zalecany jest w szczególności do silników benzynowych oraz wysokoprężnych z przebiegiem powyżej 100 tys. km. Dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów, w których stosuje się również olej syntetyczny wysokiej klasy. Dodatkowo pomaga wydłużyć „życie” silnika, przywracając elastyczność uszczelnieniom silnika i minimalizując wycieki.
Olej silnikowy 15W40 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 15W40 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -20 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -25 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 5,6 mm2/s do 12,5 - 16,3 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 15W50 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo jak i bez turbo doładowania. Znajduje zastosowanie w silnikach częściowo zużytych i po znacznych przebiegach. Olej 15W50 utrzymuje optymalne ciśnienie w układzie smarowania i zapewnia skuteczną ochronę silnika, również w silnikach pracujących pod maksymalnymi obciążeniami.
Olej silnikowy dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów również wyczynowych i sportowych.
Olej silnikowy 15W50 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 15W50 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -20 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 6000 w temp. -25 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 5,6 mm2/s do 16,3 - 21,9 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 15W60 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo doładowaniem i silnikach chłodzonych powietrzem. Znajduje zastosowanie również w układach częściowo zużytych i po znacznych przebiegach.
Olej 15W60 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów wyczynowych i sportowych. Zapobiega powstawaniu osadów i szlamów, dzięki czemu utrzymuje w czystości elementy silnika chroniąc je skutecznie przed korozją. Zapobiega osadzaniu się nagaru na pierścieniach tłokowych, co uniemożliwia ich zapiekaniu i miejscowemu uszkodzeniu gładzi cylindrów.
Olej silnikowy 15W60 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 15W60 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 7000 cP w temp. -20 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -25 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 5,6 mm2/s do 21,9 - 26,1 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 20W50 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo doładowaniem i silnikach chłodzonych powietrzem. Zawiera specjalne dodatki, opracowane wyłącznie do pojazdów starszej technologii i klasycznych silników samochodowych.
Olej 20W50 dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów wyczynowych i sportowych, zwłaszcza dla pojazdów wyprodukowanych przed 1980 rokiem.
Olej silnikowy 20W50 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 20W50 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 9500 cP w temp. -15 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -20 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 5,6 mm2/s do 16,3 - 21,9 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy 20W60 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo doładowaniem i silnikach chłodzonych powietrzem. Rekomenduje się go w szczególności dla pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat 50-tych do 80-tych. Olej 20W60 polecany jest też do samochodów pracujących w bardzo wysokich temperaturach np. w wyścigach długodystansowych. Zawiera wyrafinowany zestaw dodatków, które zapewniają maksymalną moc. Zapewnia także maksymalną ochronę silnika i minimalne straty mocy.
Olej silnikowy dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów wyczynowych i sportowych.
Olej silnikowy 20W60 ma bardzo szerokie zastosowanie w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego 20W60 wg. SAE (SAE J300 2015)
Maksymalna lepkość dynamiczna 9500 cP w temp. -15 st.C
Maksymalna temperatura pompowalności 60000 w temp. -20 st.C
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. 5,6 mm2/s do 21,9 - 26,1 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy SAE 60 zalecany jest do silników wymagających mocnego i stabilnego filmu olejowego z turbo doładowaniem oraz w silnikach chłodzonych powietrzem.
Olej silnikowy dedykowany do wielu nowoczesnych jak i starszych konstrukcji samochodów oraz motocykli wyczynowych i sportowych w tym w samochodach startujących w 1/4 mili o bardzo dużych mocach i dużych pojemnościach. Przeciwdziała utracie lepkości oraz zabezpiecza skrzynie biegów. Olej SAE 60 posiada wyjątkową wytrzymałość na rozwarstwienie w wysokich temperaturach. Dodatkowo zawiera dodatki zabezpieczające przed zużyciem w każdych warunkach pracy, ponieważ jest odporny na rozkład chemiczny. Jego głównym zadaniem jest ochrona przed powstawaniem szlamu i osadów węglowych, dzięki czemu silnik pracuje w doskonałych warunkach czystości.
Olej silnikowy SAE 60 ma zastosowanie w dodatnich temperaturach w silnikach wymagających dolewek lub mających problem z ciśnieniem oleju silnikowego.
Właściwości oleju silnikowego SAE60 wg. SAE (SAE J300 2015)
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 st.C min. od 21,9 - 26,1 max. mm2/s
Lepkość HTHS w 150 st.C min. 3,7 cP
Dane wg. SAE J300 z 2015r.
Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu zapewnienia lepszej ochrony silnika niż oleje mineralne lub półsyntetyczne. Firma ExxonMobil zaleca Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W30 kierowcom, którzy często użytkują swoje pojazdy w trudnych warunkach drogowych. Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu...
Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu zapewnienia lepszej ochrony silnika niż oleje mineralne lub półsyntetyczne. Firma ExxonMobil zaleca Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W30 kierowcom, którzy często użytkują swoje pojazdy w trudnych warunkach drogowych. Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu...
Olej silnikowy Specol Superol CC 15w40 produkowany jest na bazie głęboko rafinowanych olejów mineralnych. Olej silnikowy Specol Superol CC 15w40 produkowany jest na bazie...
Olej silnikowy Specol Superol CC 15w40 produkowany jest na bazie głęboko rafinowanych olejów mineralnych. Olej silnikowy Specol Superol CC 15w40 produkowany jest na bazie...
Olej silnikowy Superol CC 30 produkowany jest na bazie głęboko rafinowanych olejów mineralnych. Olej silnikowy Superol CC 30 produkowany jest na bazie głęboko...
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Valvoline w Polsce. Do zapewnienia najwyższych osiągów w silnikach benzynowych bez oraz z turbodoładowaniem samochodów osobowych i wyścigowych. Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Valvoline...
Sklep Zmienolej.pl jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Amsoil w Polsce. AMSOIL 10W-40 Synthetic Formula 4 - Stroke Oil Marine to olej do stosowania w 4-suwowy silników napędzanych benzyną w aplikacjach morskich. Sklep Zmienolej.pl jest oficjalnym certyfikowanym sprzedawcą Amsoil...
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem Millers Oils w Polsce XF LONGLIFE VW 0w20 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem...
Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem Millers Oils w Polsce XF LONGLIFE VW 0w20 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie, olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Sklep Zmienolej jest oficjalnym certyfikowanym dystrybutorem...
XF Premium Engine Oil C5 0w20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy MID SAPS najnowszej generacji 2021r. do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych. XF Premium Engine Oil C5 0w20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy...
XF Premium Engine Oil C5 0w20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy MID SAPS najnowszej generacji 2021r. do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych. XF Premium Engine Oil C5 0w20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy...
Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu zapewnienia lepszej ochrony silnika niż oleje mineralne lub półsyntetyczne. Firma ExxonMobil zaleca Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W30 kierowcom, którzy często użytkują swoje pojazdy w trudnych warunkach drogowych. Olej silnikowy Mobil Super 3000 zostały opracowane w celu...