ATF

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

ATF

Olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) to wysokiej jakości olej stosowany w pojazdach z automatycznymi skrzyniami biegów. Jest zwykle koloru czerwonego lub zielonego, dla odróżnienia od oleju silnikowego i innych płynów stosowanych w pojeździe. W większości pojazdów, jego poziom jest sprawdzany za pomocą bagnetu, przy pracującym s...

Olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) to wysokiej jakości olej stosowany w pojazdach z automatycznymi skrzyniami biegów. Jest zwykle koloru czerwonego lub zielonego, dla odróżnienia od oleju silnikowego i innych płynów stosowanych w pojeździe. W większości pojazdów, jego poziom jest sprawdzany za pomocą bagnetu, przy pracującym silniku.
Olej ATF jest zoptymalizowany ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak funkcjonowanie zaworów, tarcie taśmy hamulcowej i przemiennik momentu obrotowego, jak również pod względem smarowania. Charakteryzuje się niską lepkością, odpowiednią charakterystyką cierną, które są wymagane dla prawidłowego działania sprzęgła hydrokinetycznego, systemu hydraulicznego oraz systemu sprzęgieł sterujących stopniem przełożenia. Przekładnie planetarne doskonale pracują jeżeli zastosujemy olej ATF o niskiej lepkości.
Olej przekładniowy ATF jest również stosowany jako płyn hydrauliczny w niektórych systemach wspomagania układu kierowniczego, jako środek smarny w niektórych mostach napędowych pojazdów 4x4, oraz w niektórych nowoczesnych skrzyniach manualnych.

Więcej

ATF 

Jest 150 produktów.

Podkategorie

  • Dexron IIIF

    Olej przekładniowy ATF Dexron IIIF to uniwersalny olej wielosezonowy stosowany w automatycznych skrzyniach biegów, kierowniczych systemach hydraulicznych oraz sprzęgłach hydraulicznych. Olej ATF zapewnia trwałość wszystkich elementów przekładni i jest neutralny wobec materiałów uszczelniających.
    Specyfikacja GM dla oleju do automatycznych przekładni wprowadzona w 1994 roku.
    Następca Dexron IID i IIE.

  • DEXRON IID

    Olej przekładniowy ATF Dexron IID to olej o niskiej lepkości stosowany w automatycznych skrzyniach biegów. Zapobiega powstawaniu laków, szlamów oraz osadów, pozwalając utrzymać wnętrze przekładni w czystości. Ułatwia rozruch, a także zmniejsza zużycia elementów skrzyni. Olej ATF Dextron IID powoduje łagodną i bezproblemową zmianę biegów.
    Specyfikacja General Motors DEXRON®-IID. ATF wprowadzona w 1975 roku.
    Definiuje wymagania ATF w kwestii ochrony radiatora przed korozją, nie wymienione w DEXRON® - II

  • Dexron IIE

    Olej przekładniowy ATF przeznaczony jest do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów osobowych, ciężarowych, w których producent zaleca stosowanie oleju Dexron IIE. Zalecany jest również do stosowania w układach kierowniczych oraz w sprzęgłach hydraulicznych. Olej ATF Dextron IIE powoduje łagodną i bezproblemową zmianę biegów.
    Specyfikacja General Motors DEXRON®-IIE. ATF wydana w 1991 wprowadzająca wymogi lepszych właściwości w niskiej temperaturze
    w porównaniu z DEXRON®-IID, 20 000 cP w temperaturze minus 40°C.

  • Dexron IIIG

    Olej przekładniowy ATF Dexron IIIG przeznaczony do stosowania w pojazdach wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów. Może być również stosowany w układach wspomagania kierownicy, układach hydraulicznych. Olej ATF posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwkorozyjne. Powoduje łagodną i bezproblemową zmianę biegów. Dodatkowo ATF Dexron III zapewnia trwałość wszystkich elementów przekładni i jest neutralny wobec materiałów uszczelniających.
    Olej przekładniowy do automatycznych skrzyni biegów.Następca Dexron III (F).
    Posiada taką samą charakterystykę w niskich temperaturach jak Dexron IIE, ale zawierający dodatki anty-oksydacyjne i modyfikujące charakterystykę tarcia. Wprowadzony w 1997r.

  • Dexron lllH

    Olej przekładniowy ATF Dexron IIIH to olej o niskiej lepkości stosowany w automatycznych skrzyniach biegów. Zapewnia bardzo dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach a także maksymalną ochronę przed zużyciem, korozją i spienianiem się. Oleje przekładniowe ATF zgodne z niniejszą specyfikacją dłużej utrzymują charakterystykę tarcia i właściwości antywibracyjne, zapewniają lepszą kontrolę piany oraz dłuższą żywotność.
    Licencja Dexron IIIH została wprowadzona w czerwcu 2003 roku, jako następca Dexron IIIG.
    Stworzony na bazie oleju odpornego na utlenienie (min. grupa 2 lub grupa 3).

  • Dexron VI

    Olej przekładniowy ATF Dexron IV to najwyższej jakości olej o niskiej lepkości stosowany w automatycznych skrzyniach biegów, dla większości nowych samochodów. Z danych producenta wynika, że zastępuje on wszystkie dotychczasowe aplikacje Dexron i może być stosowany jako ich zamiennik. Olej ATF Dexron IV obniża zużycie paliwa, wydłuża okresy miedzy przeglądami, a także poprawia łatwość zmiany biegów.
    Specyfikacja wprowadzona w 2005 roku, jako następca Dexron lllH.
    Klasyfikacja olejów przekładniowych tego typu  wymaga dłuższego utrzymania właściwości, odporności na utlenianie i właściwości antypieniących.

    Klasyfikacja olejów przekładniowych tego typu  wymaga dłuższego utrzymania właściwości, odporności na utlenianie i właściwości antypieniących.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 150 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 150 elementów