Specyfikacja ACEA

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Specyfikacja ACEA

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów (w języku francuskim: Association des Constructeurs Européens d'Automobiles; w skrócie ACEA) jest główną grupą lobbystyczną i stanowiącą standardy w przemyśle motoryzacyjnym w Unii Europejskiej. Od lutego 1991 roku jest następcą komisji producentów CCMC (w języku francuskim: Comité des Constructe...

Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów (w języku francuskim: Association des Constructeurs Européens d'Automobiles; w skrócie ACEA) jest główną grupą lobbystyczną i stanowiącą standardy w przemyśle motoryzacyjnym w Unii Europejskiej. Od lutego 1991 roku jest następcą komisji producentów CCMC (w języku francuskim: Comité des Constructeurs du Marché Commun), która została założona w październiku 1972.
Jego członkami są: Toyota, BMW, Grupa Volkswagena, Volvo, Ford, DAF, Renault, Grupa Fiata, Scania AB, Porsche, Mercedes, PSA Peugeot Citroen, Hyundai oraz MAN AG.
Jedną z głównych dziedzin, jakimi zajmuje się stowarzyszenie ACEA, jak również jego poprzednik, jest klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych do silników 4-suwowych. Historia ich działalności sięga 1919 (Bureau Permanent International des Constructeurs d'Automobile - BPICA), które zostało w 1985 roku przemianowane na OICA (Organisation Internationale des Constructeurs d'Automobiles). Poprzednikiem ACEA był CMMC (Comité des Constructeurs du Marché Commun) założony w październiku 1972 roku przez producentów francuskich (Citroen, Peugeot, Renault), niemieckich (Mercedes, Volkswagen), włoskich (Fiat), oraz brytyjskich (BLMC).
ACEA analizuje stacje ładowania pojazdów elektrycznych i spodziewa się, że złącza Typ 2 Tryb 3 będą również używane podczas ładowania w warunkach domowych po 2017r, podczas gdy złącza Trybu 2, z tradycyjnymi rodzajami wtyczek, które są aktualnie wykorzystywane przy ładowaniu w warunkach domowych, będą wciąż w użyciu.
Nie ma jednolitego stowarzyszenia producentów, które zajmowałoby się sprzedażą na terenie Unii Europejskiej (niezależnie od miejsca pochodzenia, tj. z Europy, Azji czy Ameryki).

Więcej

Specyfikacja ACEA 

Jest 428 produktów.

Podkategorie

  • ACEA A1/B1

    A1/B1 stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania przy wydłużonych okresach między wymianami w silnikach benzynowych samochodów osobowych i silnikach diesla w lekkich samochodach, w których dopuszczalne jest stosowanie olejów o niskim współczynniku tarcia i lepkości 2,6 mPa *s przy wysokiej temperaturze / wysokiej szybkości ścinania dla xW/20 i 2,9 do 3,5 mPa*s dla wszystkich innych klas lepkości. Oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

  • ACEA A2/B2

    A2 - Kategoria olejów konwencjonalnych i lekkiego biegu.
    B2 - Kategoria olejów silnikowych konwencjonalnych i lekkiego biegu.
  • ACEA A3/B3

    A3/B3 stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych o wysokich osiągach w samochodach osobowych i silnikach diesla w lekkich konstrukcjach i / lub dla wydłużonych okresów pomiędzy wymianami określonymi przez producenta silnika, i / lub do całorocznego stosowania olejów o niskiej lepkości, i / lub do pracy w ciężkich warunkach, określonych przez producenta silnika.

  • ACEA A3/B4

    A3/B4 stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych o wysokich osiągach i silnikach wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim, ale również nadaje się do zastosowań opisanych w A3/B3.

  • ACEA C1

    C1 - Stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF lub katalizator TWC w samochodach osobowych o wysokich osiągach i silnikach wysokoprężnych oraz benzynowych lekkich konstrukcji wymagających stosowania olejów o niskim tarciu, niskiej lepkości, niskiej zawartości SAPS, o minimalnej lepkości 2,9 mPa*s HTHS. Oleje te zwiększają żywotność DPF i TWC i korzystnie wpływają na zużycie paliwa. Ostrzeżenie: oleje te mają najniższe limity SAPS i nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

  • ACEA A5/B5

    A5/B5 Stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania przy wydłużonych okresach między wymianami w silnikach benzynowych o wysokich osiągach samochodów osobowych i silnikach diesla w lekkich konstrukcjach w których dopuszczalne jest stosowanie olejów o niskim współczynniku tarcia i lepkości 2,9 do 3,5 mPa*s przy wysokiej temperaturze /wysokiej szybkości ścinania (HTHS).

    Oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi. 
  • ACEA C2

    C2 - Stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF lub katalizator TWC w samochodach osobowych o wysokich osiągach i silnikach wysokoprężnych oraz benzynowych lekkich konstrukcji wymagających stosowania olejów o niskim tarciu, niskiej lepkości, 2.9mPa*s  HTHS. Oleje te zwiększają żywotność DPF i TWC i korzystnie wpływają na zużycie paliwa. Ostrzeżenie: oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

  • ACEA C3

    C3 Stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF lub katalizator TWC w samochodach osobowych o wysokich osiągach i silnikach wysokoprężnych oraz benzynowych lekkich konstrukcji, o minimalnej lepkości HTHS 3.5mPa*s. Oleje te zwiększają żywotność DPF i TWC. Ostrzeżenie: oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

  • ACEA C4

    C4 - Stabilny, zachowujący właściwości olej przeznaczony do stosowania w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF lub katalizator TWC w samochodach osobowych o wysokich osiągach i silnikach wysokoprężnych oraz benzynowych lekkich konstrukcji wymagających oleju o niskiej zawartości SAPS, o minimalnej lepkości HTHS 3.5mPa*s. Oleje te zwiększają żywotność DPF i TWC. Ostrzeżenie: oleje te nie nadają się do stosowania w niektórych silnikach. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi.

  • ACEA E4

    E4 - Stabilny, zachowujący właściwości olej zapewniający doskonałą czystość tłoka, zmniejszone zużycie elementów, lepsze rozpraszanie sadzy i zachowujący stabilne właściwości smarne. Jest zalecany do nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji spalin Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV i Euro V, eksploatowanych w bardzo trudnych warunkach, np. przy znacznie wydłużonych okresach między wymianami zgodnie z zaleceniami producenta.

    Jest odpowiedni dla silników bez filtrów cząstek stałych, oraz dla niektórych silników wyposażonych w układ recyrkulacji spalin EGR i niektórych silników wyposażonych w systemy redukcji emisji spalin SCR NOx. Jednakże, zalecenia mogą się różnić w zależności od producenta silnika, dlatego w razie wątpliwości należy zapoznać się z zaleceniami producenta/dealera.

  • ACEA E5

    E5 - Dotyczy tylko pojazdów wyprodukowanych przed wprowadzeniem normy
           emisji spalin Euro 4 tj. do 10/2004.
  • ACEA E6

    E6 - Stabilny, zachowujący właściwości olej zapewniający doskonałą czystość tłoka, zmniejszone zużycie elementów, lepsze rozpraszanie sadzy i zachowujący stabilne właściwości smarne. Jest zalecany do nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji spalin Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV i Euro V, eksploatowanych w bardzo trudnych warunkach, np. przy znacznie wydłużonych okresach między wymianami zgodnie z zaleceniami producenta.

    Jest odpowiedni dla silników wyposażonych w EGR, z lub bez filtrów cząstek stałych, oraz dla silników wyposażonych w systemy redukcji emisji spalin SCR NOx. E6 jest szczególnie zalecany dla silników wyposażonych w filtry cząstek stałych i jest przeznaczony do stosowania w połączeniu z olejem napędowym o niskiej zawartości siarki. Jednakże, zalecenia mogą się różnić w zależności od producenta silnika, dlatego w razie wątpliwości należy zapoznać się z zaleceniami producenta/dealera.

  • ACEA E7

    E7 - Stabilny, zachowujący właściwości olej zapewniający doskonałą czystość tłoka oraz gładzi cylindrycznej. Dodatkowo gwarantuje zmniejszone zużycie elementów, lepsze rozpraszanie sadzy i stabilne właściwości smarne. Jest zalecany do nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji spalin Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV i Euro V, eksploatowanych w bardzo trudnych warunkach, np. przy znacznie wydłużonych okresach między wymianami zgodnie z zaleceniami producenta. Jest odpowiedni dla silników bez filtrów cząstek stałych i większości silników wyposażonych w EGR, oraz dla silników z systemami redukcji emisji spalin SCR NOx. Jednakże, zalecenia mogą się różnić między producentami silników tak Instrukcje kierowcy i / lub dealera jest konsultowany w razie wątpliwości.

  • ACEA E9

    E9 - Stabilny, zachowujący właściwości olej zapewniający doskonałą czystość tłoka oraz gładzi cylindrycznej. Dodatkowo gwarantuje zmniejszone zużycie elementów, lepsze rozpraszanie sadzy i stabilne właściwości smarne. Jest zalecany do nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji spalin Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV i Euro V, eksploatowanych w bardzo trudnych warunkach, np. przy znacznie wydłużonych okresach między wymianami zgodnie z zaleceniami producenta. Jest odpowiedni dla silników z lub bez filtra cząstek stałych, większości silników wyposażonych w EGR, oraz dla większości silników z systemami redukcji emisji spalin SCR NOx. E9 jest szczególnie zalecany dla silników wyposażonych w filtry cząstek stałych i jest przeznaczony do stosowania w połączeniu z olejem napędowym o niskiej zawartości siarki. Jednakże, zalecenia mogą się różnić między producentami silników tak Instrukcje kierowcy i / lub dealera jest konsultowany w razie wątpliwości.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 428 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 428 elementów