Baza

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Baza

Oleje bazowe
Oleje silnikowe oraz oleje przekładniowe zawierają w swoim składzie oleje bazowe oraz zestaw dodatków uszlachetniających typu modyfikatorów lepkości, inhibitorów utleniania i korozji, dodatków smarowych, detergentowo-dyspergujących, depresatorów i innych. Klasyfikacja olejów silnikowych zależy więc od ilości, rodzaju i wzajemnych pro...

Oleje bazowe
Oleje silnikowe oraz oleje przekładniowe zawierają w swoim składzie oleje bazowe oraz zestaw dodatków uszlachetniających typu modyfikatorów lepkości, inhibitorów utleniania i korozji, dodatków smarowych, detergentowo-dyspergujących, depresatorów i innych. Klasyfikacja olejów silnikowych zależy więc od ilości, rodzaju i wzajemnych proporcjach wszystkich wyżej wymienionych składników.
Dostępne na rynku oleje silnikowe zawierają od ułamka procenta do kilkunastu a nawet kilkudziesięciu procent dodatków, resztę stanowi olej bazowy. W procesie mieszania jest on oczyszczany poprzez filtrowanie, oraz usuwanie wody. Po zmieszaniu, gotowy olej silnikowy jest poddawany badaniom jakościowym w laboratorium.
Tej samej klasy jakościowej olej silnikowy wyprodukowany z bazowego konwencjonalnego oleju mineralnego zawiera ponad dwukrotnie większą ilość dodatków uszlachetniających niż olej wyprodukowany z zastosowaniem bazy syntetycznej.
Oleje bazowe klasyfikowane są ze względu na lepkość, jak i ogólnego składu chemicznego, oraz w zależności od wyjściowej ropy naftowej i/lub od procesu rafinacji. W naszym sklepie internetowym oferujemy oleje silnikowe sklasyfikowane pod względem baz olejowych.
Pamiętaj! To jaki jest olej bazowy w dużej mierze decyduje o właściwościach użytkowych gotowych olejów które Państwo znajdą w sklepie www.Zmienolej.pl


Więcej

Baza 

Jest 417 produktów.

Podkategorie

  • Syntetyczne

    Oleje syntetyczne to sztuczna wersja oleju mineralnego. Produkowane są na bazie zaawansowanych procesów chemicznych, w związku z czym ich struktura molekularna i właściwości mogą być dokładnie określone. Oleje syntetyczne to kompozycje związków organicznych o określonych strukturach, otrzymywane w wyniku reakcji chemicznych (np. polimeryzacji, kondensacji, estryfikacji,transestryfikacji) odpowiednio dobranych substratów. W większości przypadków tymi substratami są produkty przemysłu petrochemicznego otrzymywane z ropy naftowej i gazu ziemnego, poddawane odpowiednim przemianom chemicznym, jak np. etylen i jego pochodne. Olej syntetyczny w swoim składzie zawiera również substraty pozyskiwane są również z surowców roślinnych i zwierzęcych.
    Oleje syntetyczne oferują doskonałą płynność w niskich temperaturach, wysoką odporność na wysokie temperatury, bardzo wytrzymały film smarny. Charakteryzują się także niższą lotnością niż oleje mineralne. Opracowywane są tak aby zapewnić łatwiejszy przepływ w temperaturze rozruchu.
    Oleje syntetyczne mają nawet pięciokrotnie lepsze właściwości czyszczące. Ograniczają zużycie silnika o ponad połowę w ekstremalnych temperaturach. Olej syntetyczny przepływa w silniku szybko, co zapewnia jego ochronę już od samego momentu rozruchu. Rozgrzewa się szybciej i szybciej osiąga optymalną skuteczność, co wpływa na mniejsze zużycie paliwa.

  • Półsyntetyczne / HC

    Oleje półsyntetyczne / HC zaliczane są do Grupy III, która obejmuje oleje silnikowe otrzymywane w wyniku zastosowania procesów głębokiego hydrokrakingu i hydroizomeryzacji destylatów próżniowych oraz hydroizomeryzacji parafin.
    Innym procesem umożliwiającym otrzymywanie olejów grupy III jest proces hydroizomeryzacji stałych węglowodorów parafinowych. Oleje silnikowe izoparafinowe są pewnego rodzaju kompromisem między produktami syntetycznymi, a mineralnymi. Oleje półsyntetyczne grupy III stosowane są do wytwarzania wysokiej jakości olejów silnikowych i olejów przemysłowych. W ich składzie znajduje się 70% bazy mineralnej i 30% syntetycznej.
    Oleje półsyntetyczne są bardziej odporne na szybkie starzenie, a ponadto nie obniżają uszczelnień silnika, w takim stopniu jak oleje syntetyczne. W przypadku produktów grupy III kluczowe znaczenie odgrywają procesy głębokiego hydrokrakingu i hydroizomeryzacji. Ze względu na wysoki wskaźnik lepkości, oleje półsyntetyczne Grupy III często są opisywane symbolem VHVI.


  • Mineralne

    Oleje mineralne są produktami procesów przerobu ropy naftowej.  To mieszaniny płynnych oczyszczonych węglowodorów. Mineralny olej można nabyć w różnym składzie w zależności od pochodzenia ropy i technologii jej przerobu. Jego zróżnicowanie fizykochemiczne powoduje, że znajduje on szerokie zastosowanie w przemyśle. Oleje mineralne stosuje się jako smary, środki ochronne przeciw korozji metali, czynniki chłodzące oraz hartujące itp.
    W tej grupie rozróżnia się oleje mineralne konwencjonalne i niekonwencjonalne. Te pierwsze otrzymywane są z ropy naftowej w wyniku zastosowania konwencjonalnych procesów rafinacji frakcji węglowodorowych wydzielonych z ropy naftowej (75% światowej produkcji).
    Oleje mineralne niekonwencjonalne często oznaczane symbolem HVI (High Viscosity Index) lub VHVI (Very High Viscosity Index) otrzymywane są z zastosowaniem wodorowych procesów katalitycznych, pozwalających na przebudowę struktury węglowodorów wydzielanych z frakcji ropy naftowej (15% światowej produkcji olejów bazowych). Oznaczenie oleju mineralnego polega na stosowaniu metod niespecyficznych: grawimetrycznych i spektrofotometrycznych.


na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 417 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 417 elementów